Tarzan-leikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neljän äiti ov.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neljän äiti ov.

Vieras
Poikani (Kalle 8v ja Ville 5) ovat leikkineet pitkään yhdessä Tarzan-leikkiä. Aikaisemmin kumpikin pojista oli leikissä pieni Tarzan. Kun sitten Kalle meni syksyllä kouluun, niin hän ilmoitti olevansa iso Tarzan ja tietenkin myös Ville halusi olla iso Tarzan. Siihen Kalle totesi, että "Ei, minä olen iso Tarzan ja sinä Ville olet pieni Tarzan. Kun sinäkin menet kouluun, niin sinusta tulee iso Tarzan". Sitten muutaman viikon päästä siitä Kallen ollessa koulussa Ville ilmoitti, että hänkin on iso Tarzan ja että sitä ei saa kertoa Kallelle. Kun Kalle sitten tuli koulusta, kerroin hänelle, että Villekin on iso Tarzan. Silloin Kalle ryntäsi itkien Villen luo, läimäytti tätä ja sanoi, että "Nyt sinä Ville pilasit koko leikin! Me emme enää ikinä enää voi leikkiä sitä leikkiä". Ville ja Kalle olivat sitten riidoissa keskenään, kunnes muutaman päivän päästä heille syntyi kerralla 2 pikkusiskoa, Ella ja Maija. Silloin Kalle ja Vlle sopivat riitansa ja päättivät, että he ovat molemmat isoja Tarzaneita, Ella ja Maija ovat pieniä Tarzaneita, minä äitinä olen Jane ja mieheni, lasten isä on simpanssi Cheetah.

Millä tavalla poikasi leikkivät Tarzania? Ja miksi kerroit Kallelle, että Villekin on iso Tarzan, vaikka Ville sanoi, että sitä ei saa kertoa hänelle? Entä miksi Kalle meni lyömään Villeä, vaikka sinä kerroit Kallelle, että Ville on iso Tarzan?

Yhteistyössä