T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Jaiks, ei mikään adonis ole hän....
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Jaiks, ei mikään adonis ole hän....
Mun mielstä ihan söpö, ja nätti hymy.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Jaiks, ei mikään adonis ole hän....
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Jaiks, ei mikään adonis ole hän....
Morjestan sinua, pitää justiinsa mennä hellan ääreen. Miksi vasta nyt tulit palstalle,olen koko päivän notkunut sinua odotellen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:tässä on ollut jotain pientä![]()
hienoo, et sä olet juonu sitä punkkua. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luulis että ois ollu paremman näköinen mies. Toi näyttää ihan joltain 60 v vanhalta juopolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä se muuten muita haittaa, millanen mies jollain Karita Tuomolalla on? Musta toi on sille ihan passeli ja varmaan mukava ja kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:tässä on ollut jotain pientä![]()
hienoo, et sä olet juonu sitä punkkua. :heart:
Se oli roseeta, kaksi lasillista ja siitä se taas muuten retkahti, tänäänkin olen juonut lasillisen, täysin toivotonta. Melkein syytän sinua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä se muuten muita haittaa, millanen mies jollain Karita Tuomolalla on? Musta toi on sille ihan passeli ja varmaan mukava ja kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mäkin juon tänään, ainakin kaksi lasillista.Harmi et flunssa vaivaa, en ole päässyt lenkille. Mutta muuten menee sillä saralla ihan hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pitänee sanoa aivan suoraan.Yllätyin tuosta miehestä.Luulin että komeakin uros kun noin kaunis tuo karita.Mutta yök.Joonas hytönenkin olisi ollut komeempi.Jonka kanssa oli pitkään.Harmi vain kun kaunis nainen ottaa rinnalleen noin ruman miehen.