Tässä Karita Tuomolan aviomies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toimittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Jaiks, ei mikään adonis ole hän....

Mun mielstä ihan söpö, ja nätti hymy.

Morjestan sinua, pitää justiinsa mennä hellan ääreen. Miksi vasta nyt tulit palstalle,olen koko päivän notkunut sinua odotellen? :D

tässä on ollut jotain pientä :D

hienoo, et sä olet juonu sitä punkkua. :heart:

Se oli roseeta, kaksi lasillista ja siitä se taas muuten retkahti, tänäänkin olen juonut lasillisen, täysin toivotonta. Melkein syytän sinua :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Se oli roseeta, kaksi lasillista ja siitä se taas muuten retkahti, tänäänkin olen juonut lasillisen, täysin toivotonta. Melkein syytän sinua :D

Mäkin juon tänään, ainakin kaksi lasillista.Harmi et flunssa vaivaa, en ole päässyt lenkille. Mutta muuten menee sillä saralla ihan hyvin :p

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä se muuten muita haittaa, millanen mies jollain Karita Tuomolalla on? Musta toi on sille ihan passeli ja varmaan mukava ja kiva.

Nokun se on julkisuuden henkilö ja tunkee lehtiin, niin silloin sitä saa arvostella. Miksi se muuten ois siellä iltalehdessä?

Mäkin juon tänään, ainakin kaksi lasillista.Harmi et flunssa vaivaa, en ole päässyt lenkille. Mutta muuten menee sillä saralla ihan hyvin :p

Anteeksi ap, aiheesta poikkeaminen! Minulla oli nyt ( en kyllä laske enkä pidä kirjaa ) kymmenes päivä lenkkeilyä ja uintia ja nyt jo huomaa, että uni paranee ja naapuri sanoi, että naamani on kaventunut, mutta koitti varmaan vaan olla kohtelias :D Mulla on muuten uusi austenDVD, ihanaa 275 minuuttia paatosta hollantilaisin tekstein. :D

sen miehen on pakko olla mukava, symppis, huumorintajuinen jne. TAI sitten sillä on paljon rahaa ;)

Ei kai kukaan mulkun ihmisen kanssa naimisiin emen, varsinkin jos se mies ei ole komeimmasta päästä :)

Pitänee sanoa aivan suoraan.Yllätyin tuosta miehestä.Luulin että komeakin uros kun noin kaunis tuo karita.Mutta yök.Joonas hytönenkin olisi ollut komeempi.Jonka kanssa oli pitkään.Harmi vain kun kaunis nainen ottaa rinnalleen noin ruman miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Pitänee sanoa aivan suoraan.Yllätyin tuosta miehestä.Luulin että komeakin uros kun noin kaunis tuo karita.Mutta yök.Joonas hytönenkin olisi ollut komeempi.Jonka kanssa oli pitkään.Harmi vain kun kaunis nainen ottaa rinnalleen noin ruman miehen.

Nooh, mä luulen että jotkut valitsee itsellen aviopuolison muillakin kuin pelkillä ulkonäkökriteereillä. Sitäpaitsi mieshän on komea, ei se kyllä ainakaan ruma ole. Ennemmin minäkin olisin tuon miekkosen valinnut kuin joonas hytösen vaikka ei se hytönenkään ruma ole (niin jos olisin perustanut valinnan pelkkiin ulkonäköasioihin )
Tämä on aina yhtä mukavaa osallistua näihin rumuus ja kauneus ketjuihin :D

Yhteistyössä