tässä kodissa on tehokas äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin laskelmoidusti stailatun näköinen! Kenenkään asuttu koti ei näytä tuolta - ei edes suursiivouksen jäljiltä.

Kylppärin oranssit pyyhkeet pistivät kyllä silmään. Ne eivät olleet raikkaat. Lemmikinsiniset tai korpinmustat olisivat olleet paremmat.

mä vaan huomasin, että perheessä on selkeesti kaksostytöt :) kaunis koti. Ja tottakai jokainen laittaa ja stailaa kotinsa kuntoon myyntiä varten, saadakseen mahd. hyvän hinnan. Vaikka normioloissa oiis mimmonen sottapytty. kai senny tyhmempikin tajuaa

Kaunis koti näyttää olevan. Just kattelin omalla paikkakunnalla myynnissä olevia kohteita ja kyllä oli monella kämpät niin törkösessä kunnossa. Mitä hemmetin järkeä laittaa törkökuvia myynti-ilmoon?
Mä en edes kehtais antaa kenenkään kuvata, jos mulla pyykkikasat lojuis esillä, roinaa nurkat täynnä. Keittiössä paskaset astiat pitkin pöytiä jne....

Kaunis koti on kyllä.

Ja huomaa heti,että on myyntikuvia varten koti laitettu,mutta niinhän se kannattaakin. :)
Kyllä meillä useimmiten on paikat ihan tip top,vaikken tehokas kodin suurihme olekkaan...
( näillä helteillä kyllä kämppä saanut siivouksineen olla tähän aamuun saakka )

Oli stailattu tai ei - mutta kyllä monessa lapsiperheessäkin voi näyttää tuolta. Tai ainakin mä olen käynyt sellaisissa.

Ja kyllähän kotona voi käydä kotisiivooja vaikkei stailattu oliskaan. Ei se kotisiivooja kallista ole eikä edes harvinaista nykypäivänä.

Yhteistyössä