Eilen mun olisi pitänyt olla kauppatorilla klo 16.00, koska oli sovittu treffit autoparkkipaikan edessä että vien yhdelle sopimuksen ja tuote-näytteet, ajattelin vielä lähteä kahden lasten kanssa sinne. Mutta kävi niin että minun äiti lähti viemään, siksi kun se halusi ottaa vapaa päivä, sen takia kun mä en jaksanut tänään (lauantaina) lähteä Helsinkiin. Vaikka Helsingissä minulla on ollut Vip tilaisuus tänään ja mä en ikinä olisi voinnut uskoa että teen niin etten lähde, kun tänään harmitti pikkasen etten mennyt, kun oli aivan huikea tapahtuma joka on vielä siellä pari tuntia. Olen aina sen verran energinen että jaksan ja tahdonkin lähteä tälläisiin tapahtumiin. Sitten eilen ajatellut kun kerrankin en lähtenyt niin eilen kolmelta jo laittanut kaikki päälle ja ajattelin lähteä lasten kanssa edes syömään Turkuun kun töihin ei olisi pitänyt lähteä ja taas mua niin kuin joku on pysäytänyt, etten vaan jaksanut, nauroin vielä miehelle puhelimessa, onko minulla joku masennus, kun en jaksa lähteä mihinkään, sitten tunnin päästä sain sellaisen tiedon että Turussa on terrori-isku. Onneksi äiti sen itse kertoi ja soitti heti muutaman min jälkeen kun se tapahtui ja onneksi hänkin sovitti treffit pikkasen eri paikassa mutta silti näki terrori-iskun!
Hirveä tilanne edelleen! Tässä en voi muuta sanoa kun nauttikaa ihmiset elämästä! Auttakaa toinen toista silloin kuin voitte, tehkää elämästä sellaista kuin itse haluatte! Kun ikinä ei voi tiedä milloin se loppuu ja missä paikassa, se on sen verran arvamaton! Vaikka välillä kuinka uskot että kaikki on turvallista ja hyvin, silti jotain ikävä voi tapahtua yhtäkkiä.
P. S. Tänään olin Myllyssä, oli pakko käydä kaupassa ja kahvilassa hakemaan illaksi suklaakonvehtia kun vieras tulossa, niin on siellä ainakin poliisit paikalla. Mutta myös ihmisiä paljon
se on toisaalta hyvä ettei ne antaa pelolle valtaa, jopa itsellekin tuli parempi mieli kun näin paljon ihmisiä ja hymyjä. Vaikka Facebookissa monet jo kirjoittivat kuinka koko viikonlopun ovat vain kotona.
Hirveä tilanne edelleen! Tässä en voi muuta sanoa kun nauttikaa ihmiset elämästä! Auttakaa toinen toista silloin kuin voitte, tehkää elämästä sellaista kuin itse haluatte! Kun ikinä ei voi tiedä milloin se loppuu ja missä paikassa, se on sen verran arvamaton! Vaikka välillä kuinka uskot että kaikki on turvallista ja hyvin, silti jotain ikävä voi tapahtua yhtäkkiä.
P. S. Tänään olin Myllyssä, oli pakko käydä kaupassa ja kahvilassa hakemaan illaksi suklaakonvehtia kun vieras tulossa, niin on siellä ainakin poliisit paikalla. Mutta myös ihmisiä paljon