Tässä mun olohuone, kun kerran lupasin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan kivan näköstä mut miks ihmeessä sängyt on olohuoneessa jos sulla on kaksio?

Koska olen halunnut esikoiselle oman huoneen. Sillä on siellä sohva, pari kirjahyllyä, kirjotuspöytä ja vitriini, eli ois muuten hankala sijoitella juttuja paikoilleen. Vanhan sängyn sieltä heitin roskiin ja uutta odottelen.

Lisäksi tykkään vähän ahtaasta ja mun mielestä mulla on liian vähän huonekaluja täyttämään olkkaria sellaseks kun haluisin, jos sänky ei ois siellä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miksi tossa sohvassa on tuo lakana?

siks kun lapset kuitenkin lähmii tahmasilla käsillä ton sohvan ja toi lakana on helpompi pestä.

Meillä oli eka siksi. Ja nykyään siksikin, kun meillä on aika vanha sohva (noin 12 v), joka on vuodesohva ja ne tyynyt on jotenkin kolottuneet erilleen eli mukavuussyistä mun äiti kutoi siihen väriin sopivan poppanaisen pehmusteisen ikään kuin suojan ja pehmusteen siihen... sen päälläkin saattaa kyllä olla lakana ;) .

Joskus kun ostetaan uusi sohva, se sitten häviää tai käytetään muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Jos laittaisin kuvan keittiöstä tai lastenhuoneesta niin tulis varmaan enempi kommentteja :whistle: (puhumattakaan vaatehuoneesta, moni palstamamma sais slaagin kun näkis kuvan mun vaatehuoneesta:D)

Laitappa kuva kalsareistasi

Yhteistyössä