Lupasin etten ostaa mitään turhaa enää, enkä hulluilta päiviltä, mut taas mopo lähti käsistä, kun tein hyviä löytöjä :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei muuten mun on pakko kysyä, kun itse yritin googlata, en löydä, onko tässä iittala astioiden sarjassa mitä ostin jotain lisää? Esim pienempiä lautaisia? tai sokerin varten juttu?

Mut en edes kaikki ostokset kerro täällä:D, ei aina edes kinosta, mut jos olisin niin varma palsta menisi tukkoon:D, kun välillä olen hullu shoppailija

No shoppailu on kyllä kivaa, ja jokainen saa tietty elää niin kuin haluaa, ja shoppailla niin paljon uin sielu sietää. Tietty jos aloitukset palstalla on surimmaksi osaksi ostamiseen liittyviä, niin tulee paljon shittiä niskaan, se on selvä. Mutta sinä kyllä osaat ottaa sen shitin vastaan esimerkillisen tyynesti, etkä tee siitä liian isoa numeroa, eihän tämä palstailu loppujen lopuksi ole kovin vakavaa. Siitä asenteestasi sinulle kumarrus ja hatunnosto. =)

Tavallinen kanta-asiakaskortti on tämä ruskea /kultanen versio.
Kun höyläät kaikki ostoksesi ,alennus ja tavalliset kortilla keräten itsellesi parempaa korttia sellasta hopean väristä ja sitte tulee taas erilaisia ja enenemmän tarjouksia.

Keräävät toki ostostapa tietoe vaikka ei moni kauppa taida sitä myöntää.

hei muuten mun on pakko kysyä, kun itse yritin googlata, en löydä, onko tässä iittala astioiden sarjassa mitä ostin jotain lisää? Esim pienempiä lautaisia? tai sokerin varten juttu?
Tosi kauniita astioita. Tekisi mieli ostaa itsellekin :). Lopetetaan joulukuussa tänä vuonna, joten kannattaa ostaa nyt ne mitä tarvitsee. Sarjaan ei kuulu esim. sokerikkoa tai kermakkoa, mutta valkoinen Teema sopii näiden kanssa.
Iittala - Tuotteet - Syöminen - Astiasarjat - Bottna

Tosi kauniita astioita. Tekisi mieli ostaa itsellekin :). Lopetetaan joulukuussa tänä vuonna, joten kannattaa ostaa nyt ne mitä tarvitsee. Sarjaan ei kuulu esim. sokerikkoa tai kermakkoa, mutta valkoinen Teema sopii näiden kanssa.

Googleta Iiittala Bottna, niin pääset sivulle, jossa sarjan osat. Palsta syö minun linkin.

shoppailu on kivaa, myòs kauniit ja persoonalliset astiat. suomessa arabiat ja iittalat on silti mielestàni (ehkà laadusta huolimatta) aika standarditavaraa. tykkààn "persoonallisemmasta"

[QUOTE="Mamma italiana";22202451]shoppailu on kivaa, myòs kauniit ja persoonalliset astiat. suomessa arabiat ja iittalat on silti mielestàni (ehkà laadusta huolimatta) aika standarditavaraa. tykkààn "persoonallisemmasta"[/QUOTE]

Sinä se osaat olla positiivinen. Arabian sarjoista aika harva on "standardia", eikä ihan halpaakaan. Yleensä niissä myös arvo pysyy. Kun jotakin sarjaa ei enää valmisteta, siitä tulee aika nopeasti myös keräilytavaraa. Arabialta löytyy myös persoonallista, joskaan ei ihan halpaa tavaraa. Persoonallisuus on toki katsojan silmässä :)

[QUOTE="aaa";22207732]Sitä mä ihmettelen että törsäät rahaa ihan sikana tavaraan mutta ette tunnu ikinä oikein matkustelevan, käyvän kylpylöissä tms.[/QUOTE]

meillä varattu matka jouluksi parisiin disney landiin ja siitä ennen halutaan käydä rovaniemelle missä asuu joulupukki:)

Yhteistyössä