Tässä osa lahjoista tuli ostettua tänään.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25261502]Käypä kokeilemassa niin huomaat miten vanhanaikainen apple on. Kaiuttimet saa nfc:llä toimimaan napauttamalla, pyyhkäsyeleet yms helpottaa käyttöä eikä käyttöliittymä ole ruman vanhanaikainen kuten applessa.[/QUOTE]

kokeilin, enkä tykkä=)

Sähän kerroit kerran, kun palstalaiset ihmetteli miksi sun lapset valvoo myöhään, että sillä alkaa koulu vasta 11.30... Eiks esikoulu ole jokapäivä aina samaan aikaan??

[QUOTE="pöö";25261730]Me ostettiin tänään neljälle lapselle joulupuu keräykseen paketit.....
Montas sä ostit?[/QUOTE]

Ei ole totta enää!!!

Sitä vartenko sä ne ostit että saat mainostaa asiaa? Ehkäpä Savanna ei halua avustamisista huudella? Ehkä tärkeintä on että apu menee perille, ei se, että asiaa voi mainostaa?

Mun mielestä jos mies tekee avioehtoa, niin ei se enää mikään mies ole:D. En olisi voinut ikinä mennä naimisiin sellaisen kanssa. Mun mies muuten myös ei ymmärrä sellaista että joku on sellainen että tämä on minun ja tämä on sinun ja yhdessä sängyssä kuitenkin nukkuvat:D kamala

Juuri näin
loveshower.gif

Mun mielestä jos mies tekee avioehtoa, niin ei se enää mikään mies ole:D. En olisi voinut ikinä mennä naimisiin sellaisen kanssa. Mun mies muuten myös ei ymmärrä sellaista että joku on sellainen että tämä on minun ja tämä on sinun ja yhdessä sängyssä kuitenkin nukkuvat:D kamala

Niin, olishan se kamalaa, jos joutuis hankkimaan itse oman omaisuutensa :D.

• Tykkää
Reactions: Bonaire

Kukin tavallaan :) Jos jostain syystä meistä toinen jäisi yksin (esim. leskeytyisi) ja menisi uusiin naimisiin, avioehto olisi ainakin minulle ehdoton. Tämä yhdessä rakennettu ja maksettu talo periytyy ainakin minun kyseessä ollen yhdelle ihmiselle - nimittäin tyttärelle...

Mutta, kuten sanoin, jokainen tekee tavallaan. Minun tapani tulisi olemaan tuo yllämainittu - eli avioehto. Samoin itse vaatisin uudessa liitossa avioehtoa, jos puoliso olisi huomattavasti minua varakkaampi. Pärjään kyllä omalla työlläni ja palkallani aivan mainiosti :)

Kuka sanoi että on kamala? Höh? On se aina kiva itte hakea. Jos ei siitä ole ja mies sano että tää on mun niin kiitos ja ei kiitos en halua asua saman katon alla miehen kaa joka on pihi tai jopa vaikuttaa siltä

Kuka sanoi että on kamala? Höh? On se aina kiva itte hakea. Jos ei siitä ole ja mies sano että tää on mun niin kiitos ja ei kiitos en halua asua saman katon alla miehen kaa joka on pihi tai jopa vaikuttaa siltä

eli onko teidän suhteessa kyse vaan rahasta,rakkaudella ei niin väliä kunhan miehellä on rahaa?toivottavasti olette edes tasa-arvoisia siinä,että sun rahat ( sitten kun sulla sitä on paljon omasta takaa ) on myös miehen rahoja..

No voi se olla aika kamala tilanne esim. miehesi lasten kannalta: jos avioliittonne päättyy lyhyeen ja yrität lypsää miehestä irti kaiken omaisuuden minkä lakiteitse saat niin se on pois miehesi lasten tulevasta omaisuudesta... tuossa tapauksessa oikeudessa voidaan kyllä kohtuullistaa ositusta, eikä automaattisesti mitään puolta sinulle jaeta.

Tiesitkö muuten että jos miehesi kuolee ennen sinua, sinä tai tyttösi ette peri _mitään_ miehesi nimissä olevasta omaisuudesta (ellei miehesi ole tehnyt teidän hyväksenne testamenttia), vain miehesi lapset perivät (ne kaksi aikaisemmasta avioliitosta ja tuleva yhteinen lapsenne).

lisään vielä kun silloin en ole ehtinyt... niin tuntu kun tääll mua pidetään huijarena tai että miehen kanssa en oo rakkaudesta... on sairasta levitä sellaista paska