Tässä osa lahjoista tuli ostettua tänään.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25261733]Mikä ihmeen pakko sinne on paketteja ostaa?[/QUOTE]

ei se ole mikään pakko mutta empatia on kädellisten yksinoikeus ja jos ei tee mieli auttaa heikomassa asemassa olevia on menettänyt jotain ihmisyydestä.

[QUOTE="Vieras";25261548]Iphone 4 s ja barbeja minkä ikäisiä lapsia sul on.. noi kaks ei kylsovi samalle kuluttajalle...[/QUOTE]

Mun kohta 12-v leikkii edelleen Bratzeilla ja haluaa Iphonen:xmas:

Kerro sille että iphone on vanhanaikainen romu, joka kelpaa enää venakoille jotka ajelee ladoilla. Nokia N9 on viimeistelyltään, ominaisuuksiltaan ja helppokäyttöisyydeltään aivan omaa luokkaansa.

Mun mielestä jos mies tekee avioehtoa, niin ei se enää mikään mies ole:D. En olisi voinut ikinä mennä naimisiin sellaisen kanssa. Mun mies muuten myös ei ymmärrä sellaista että joku on sellainen että tämä on minun ja tämä on sinun ja yhdessä sängyssä kuitenkin nukkuvat:D kamala

meillä se olin minä joka vaati avioehdon, mies ei olisi halunnut. mutta itse vaadin että tehdään ettei sitten jos sattuu että erotaan niin tarvi kenenkään sanoa että otin miehen vain hänen omaisuutensa takia. joka todellakaan ei ole mitäään pikku hiluja.

[QUOTE="hih";25263624]Täällä taas palstamammojen napaa kaivaa, kun miehensä ovat vaatineet avioehdon ja joku on onnistunut selviämään ilman.. :D[/QUOTE]

niinpä... eihän sitä ehtoa ole pakko allekirjoittaa vaikka toinen niin vaatii. ja vaikka allekirjoittaa niin kyllä meillä on yhteiset rahat. täysin saan käyttää miehen omaisuutta nyt. ehtohan vaikuttaa vain erotilanteessa, ainakin meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25261240:
On, on, mutta mun mielestä avioehdon pitäis olla kaikille naikkikseen meneville pakollinen.

Selittäkää mikä idea siinä naimisiin menossa sitten on? Onko se joku uskonnollinen vai?

Kamalia läyhääjiä koko ketju täynnä. Miksi kaivelette vanhoja asioita ja tuotte ne esiin jokaisessa Venakko Milannan ketjussa? Eikö tässäkin ketjussa ollut tarkoitus kertoa mukavista joululahjoista joita on tullut hankittua, eikä miettiä avioehtoja. Mikä teitä mammoja riivaa? Kateus?

Kamalia läyhääjiä koko ketju täynnä. Miksi kaivelette vanhoja asioita ja tuotte ne esiin jokaisessa Venakko Milannan ketjussa? Eikö tässäkin ketjussa ollut tarkoitus kertoa mukavista joululahjoista joita on tullut hankittua, eikä miettiä avioehtoja. Mikä teitä mammoja riivaa? Kateus?

Näköjään joku kateus:), en vaan keksi mitä muuta se voi olla, kiitos:hug:

luojalle kiitos että mun ei tarvi olla kateellinen tuommoselle tyhjä päälle... huh.. ihan puistattaa ajatuskin että pitäisi kadehtia yleensäkään ketään.
kun on oppinut vähällä elämään niin lähinnä huvittaa tämä palstalasiten kilpailu siitä kuka tekee minkäkin asian kalliimman mukaan ja parhaiten.

[QUOTE="vieras";25264833]luojalle kiitos että mun ei tarvi olla kateellinen tuommoselle tyhjä päälle... huh.. ihan puistattaa ajatuskin että pitäisi kadehtia yleensäkään ketään.
kun on oppinut vähällä elämään niin lähinnä huvittaa tämä palstalasiten kilpailu siitä kuka tekee minkäkin asian kalliimman mukaan ja parhaiten.[/QUOTE]

Iso peesi!! Ei itse tajua kuinka tyhmän kuvan itsestään antaa, luulee olevansa joku hienohelma, voi apua. Kaukana siitä.