Tässä se vihdoin on: Hätäkeskuspuhelu sanasta sanaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
mulle jäi ihan sellainen kuva että siellä oikeasti oli joku muu ,koska eiks tuo äiti kysy lapseltaan että lähtikö se jo ?

Niin kun äiti eka hokee että siellä joku on, niin kyllähän lapsikin varmasti alkaa siihen uskomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kenestä ne puhuu, kun sanovat että lähtiks se jo? Se lapsikin on jutussa mukana, kun äiti kysyy. Tosta on kyllä vaikea saada selvää :/

Se lapsi joko luulee et siellä on ollut joku muukin,ei kait halua uskoa et äiti ois hakannu isin.
Tai sit lapsi on nähnyt jonku vieraan ihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
mulle jäi ihan sellainen kuva että siellä oikeasti oli joku muu ,koska eiks tuo äiti kysy lapseltaan että lähtikö se jo ?

Niin kun äiti eka hokee että siellä joku on, niin kyllähän lapsikin varmasti alkaa siihen uskomaan.

Ei tarvii alkaa edes uskomaan,kun olettaa näin olevan.
Harva lapsi se tuollasen tilanteen tullen alkaa toista vanhempaansa syyttämään.
Olettaa siis talossa olevan joku joka on tehnyt isälle pahaa

Mua jotenkin jäi ehkä eniten tökkimään toi Annelin kysymys lapselta "onks se siellä vielä" siis se tappaja siellä olohuoneessa??? :o

siis.. jos joku vieras tunkeutuja tulisi ja tappaisi mun miehen, olisin lähinnä paniikissa siitä tappajan mahdollisesta läsnäolosta ja pitäisin hysteerisenä lapsista kiinni, ettei se tunkeutuja tee ainakaan niille mitään! Siis en todellakaan lähettäisi lastani katsomaan onko se tappaja vielä siellä!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
en mäkään laittaisi lapsiani katsomaan, onko tappaja vielä talossa!!!!! Siis haloo!

Niinhän se jossain sanoi, ei uskonut että tekisi lapselle mitään.

Joo, tosi uskottavaa. Heräät siihen että joku hullu muka tulee sisään rikkomalla ikkunan ja tappaa miehesi - sitten vaan toteat kylmänrauhallisesti että en uskonut että tekee lapsille mitään - MILLÄ PERUSTEELLA??? Luulisi sen nyt olevan päällimmäinen huoli - hyvänen aika - murhaaja talossa!!!

en mäkään laittaisi lapsiani katsomaan, onko tappaja vielä talossa!!!!! Siis haloo!

no ei kukaan vanhempi kyllä käyttäytyisi loogisesti ajateltuna noin. Mieti vaikka tilanne, että metrossa tulee puukottaja, etkös työnnä lapsesi silloin ekana turvaan ja suojaa heitä?

no ei kukaan vanhempi kyllä käyttäytyisi loogisesti ajateltuna noin. Mieti vaikka tilanne, että metrossa tulee puukottaja, etkös työnnä lapsesi silloin ekana turvaan ja suojaa heitä?

Kuka vanhempi pystyy toimimaan loogisesti jos talossa on tappaja, tai vaihtoehtoisesti on juuri itse puukottanut miestään?

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Tällaisenaan en vakuutu AA:n syyllisyydestä. Toki varmaan erilainen kuunneltuna, saa enemmän irti mutta..

No eiks se oo jo tunnustanu tekonsa??

No ei.

On se ainakin myöntänyt olevansa mahdollinen tekijä.

No näin voidaan varmasti tulkita.

Kuka vanhempi pystyy toimimaan loogisesti jos talossa on tappaja, tai vaihtoehtoisesti on juuri itse puukottanut miestään?

jos meillä kävis tappaja, lapset olis mun huolenaihe numero 1, ei se aikuinen mies...

Yhteistyössä