Tässä teille epäuskoisille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...hieman ajateltavaa;) Ihmissydän kaipaa Jumalan rakkautta eikö totta?

Lapseni 2v ei oo ikinä nähnyt joulupukkia:) eikä tietenkään Jumalaa eikä Jeesusta... no kuitenkin. aloin kerran puhua hänelle joulupukista,ei mitään reaktiota eikä lapsi ollut perillä yhtään mitä äiti höpöttää.No sitten kerran aloin puhua lapselleni Jeesuksesta ja Jumalasta joka kaikkia rakastaa!Lapsi reagoi heti ja näytti taivasta :) kerroin ja puhuin lisää Jumalan rakkaudesta ja Jeesuksesta niin lapsi oli aivan innoissaan. Eikö ole älyttömän hieno juttu huomata,että ihmisen on todella Jumala luonut ja pieni ihminen jo tuntee Jumalansa!!Älkää hyvät ihmiset piilatko lapsen elämää ja kieltäkö lapsianne oppimaan Jumalan rakkautta!!

Minä en voi sille mitään, mutta minusta tuntuu, että jotenkin vaan tunnen Jumalan olemassaolon. En osaa sitä paremmin selittää, en lue raamattua enkä valitettavasti käy edes seurakunnan piireissä, mutta minä vaan tunnen sen, että Jumala on olemassa.

kukaan täysjärkinen ei usko että lapsi ite olis päätelly sen että kumpi on totta, ei muuten kumpikaan.
eikös lapsilla aina olekkin joitain mielikuvitus ystäviä...

Minusta lapsella on oikeus kuulla Jumalasta positiivinen versio lapsuudessa. Päättäkööt sitten aikuisena mihin uskoo.

Ja tuosta pakanuudesta: en usko, että kukaan on ihan oikeasti pakana. Ihminen voi olla katkeroitunut ja vihainen ym. Mutta tosi paikan tullen kaikki uskovat Jumalaan ja haluavat uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Minusta lapsella on oikeus kuulla Jumalasta positiivinen versio lapsuudessa. Päättäkööt sitten aikuisena mihin uskoo.

Ja tuosta pakanuudesta: en usko, että kukaan on ihan oikeasti pakana. Ihminen voi olla katkeroitunut ja vihainen ym. Mutta tosi paikan tullen kaikki uskovat Jumalaan ja haluavat uskoa.

noin totista paikkaa ei olekkaan .

Mä olen todistetusti tavannut joulupukin.Mut on itteni pakkosyötetty jeesusjutuilla koko pienen ikäni joten mä en pakota lapsiani samaan paskaan.
Meillä muksut on kuin äitinsä,kuunnellaan örinämusaa ja keskitytään elämään nauttieen niistä arkipäivän jutuista ilman mitään huuhaajuttuja.

*reps ja kops* Paitsi minä :laugh:

Sen verran totisia paikkoja on tässä elämässä eteen tullut että se on varmistunut ettei jumalaa ole sen paremmin kuin jeesustakaan.

Olen ehkä käsitännyt tuon pakanuuden jotenkin väärin, olen ymmärtänyt, että pakana ei ole koskaan kuullutkaan Jumalasta. Aika harva kai kuitenkaan on kokonaan nykyään välttänyt kuulemasta.

säkö voit sanoa mihin kukin uskoo. enpä usko että mikään saa mua jumalaan uskomaan. mä voin olla katkera ja vaikka mitä mut ennemmin uskon joulupukkiin ku jumalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Ja meidän pakana kuuntelee vaan heviä ja örisee...

*muoks* ja siis 8 kk..

Meidänkin pakanalapsoset kuuntelee heviä, mutta örinä on jo vaihtunut mukana laulamiseksi.

Meidän sälli on vasta 2,5 kk, mutta kyllä se metalli varmasti tulee kuvioihin. Mie oon black metaliin kallellaan, ukko deathiin. Eipä paljoa muut musiikit soi.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä olen todistetusti tavannut joulupukin.Mut on itteni pakkosyötetty jeesusjutuilla koko pienen ikäni joten mä en pakota lapsiani samaan paskaan.
Meillä muksut on kuin äitinsä,kuunnellaan örinämusaa ja keskitytään elämään nauttieen niistä arkipäivän jutuista ilman mitään huuhaajuttuja.

Minäkin aikoinani kapinoin tai miksikä sitä sanoisi...vaikka kieltäydyin ja sanoin ei uskonasioille.Olin melko hyvin tietoinen uskonasioista. Myöhemmin elämässäni tapahtui jotain sellaista, mikä sai minut todella miettimään asioita ja uskomaan.Jeesus paransi poikamme kuolemalta.Lääkärit käskivät varautua pahimpaan eli menettämiseen ja käänne huonompaan oli jo tapahtunut, mutta sain kuitenkin kokea, että ihmeitäkin tapahtuu.Nyt poika on kohta 17v.Hän on toisenkin kerran ollut hengenvaarallisessa tilanteessa, mutta selvisi siitäkin. =) ja monessa muissakin asioissa olen apua saanut. =)

Yhteistyössä