P
päätön
Vieras
ja mitenköhän tuo musiikki ja uskonto kuuluu toisiinsa, tiedän yhden papin virassa olevan tyypin joka ei muuta kuuntele kun heviä, vapaa-ajallaan ... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mä olen todistetusti tavannut joulupukin.Mut on itteni pakkosyötetty jeesusjutuilla koko pienen ikäni joten mä en pakota lapsiani samaan paskaan.
Meillä muksut on kuin äitinsä,kuunnellaan örinämusaa ja keskitytään elämään nauttieen niistä arkipäivän jutuista ilman mitään huuhaajuttuja.
Minäkin aikoinani kapinoin tai miksikä sitä sanoisi...vaikka kieltäydyin ja sanoin ei uskonasioille.Olin melko hyvin tietoinen uskonasioista. Myöhemmin elämässäni tapahtui jotain sellaista, mikä sai minut todella miettimään asioita ja uskomaan.Jeesus paransi poikamme kuolemalta.Lääkärit käskivät varautua pahimpaan eli menettämiseen ja käänne huonompaan oli jo tapahtunut, mutta sain kuitenkin kokea, että ihmeitäkin tapahtuu.Nyt poika on kohta 17v.Hän on toisenkin kerran ollut hengenvaarallisessa tilanteessa, mutta selvisi siitäkin. =) ja monessa muissakin asioissa olen apua saanut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mä olen todistetusti tavannut joulupukin.Mut on itteni pakkosyötetty jeesusjutuilla koko pienen ikäni joten mä en pakota lapsiani samaan paskaan.
Meillä muksut on kuin äitinsä,kuunnellaan örinämusaa ja keskitytään elämään nauttieen niistä arkipäivän jutuista ilman mitään huuhaajuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Just miehen kanssa puhuttiin pääsiäisen aikaan tästä asiasta. Meidän lapsi/lapset aiotaan laittaa pyhäkouluun oppimaan näitä asioita. Ja aiotaan puhua enkeleistä ja taivaasta ja Jumalan rakkaudesta.
Mutta mitään pakkosyöttöä en suosittele, ja kuten just puhuin yhden ystävän kanssa, ei siihen uskoon tarvita kirkossa juoksemista ja absolutismia, vaan sellaiset hyvät välit yläkertaan ja tietty "lapsenusko". =)
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mä olen todistetusti tavannut joulupukin.Mut on itteni pakkosyötetty jeesusjutuilla koko pienen ikäni joten mä en pakota lapsiani samaan paskaan.
Minäkin aikoinani kapinoin tai miksikä sitä sanoisi...vaikka kieltäydyin ja sanoin ei uskonasioille.Olin melko hyvin tietoinen uskonasioista. Myöhemmin elämässäni tapahtui jotain sellaista, mikä sai minut todella miettimään asioita ja uskomaan.Jeesus paransi poikamme kuolemalta.Lääkärit käskivät varautua pahimpaan eli menettämiseen ja käänne huonompaan oli jo tapahtunut, mutta sain kuitenkin kokea, että ihmeitäkin tapahtuu.Nyt poika on kohta 17v.Hän on toisenkin kerran ollut hengenvaarallisessa tilanteessa, mutta selvisi siitäkin. =) ja monessa muissakin asioissa olen apua saanut. =)
Mulla on ollu pienenä paha rota. Mä olen muutaman kerran jääny auton alle. Olen meinannut sammua hankeen ja mua on hevonen potkassu pahasti. En usko, eikä usko mun äitikään.
Ei millään pahalla kumminkaan, mun puolesta saa uskoo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...hieman ajateltavaaIhmissydän kaipaa Jumalan rakkautta eikö totta?
Lapseni 2v ei oo ikinä nähnyt joulupukkiaeikä tietenkään Jumalaa eikä Jeesusta... no kuitenkin. aloin kerran puhua hänelle joulupukista,ei mitään reaktiota eikä lapsi ollut perillä yhtään mitä äiti höpöttää.No sitten kerran aloin puhua lapselleni Jeesuksesta ja Jumalasta joka kaikkia rakastaa!Lapsi reagoi heti ja näytti taivasta
kerroin ja puhuin lisää Jumalan rakkaudesta ja Jeesuksesta niin lapsi oli aivan innoissaan. Eikö ole älyttömän hieno juttu huomata,että ihmisen on todella Jumala luonut ja pieni ihminen jo tuntee Jumalansa!!Älkää hyvät ihmiset piilatko lapsen elämää ja kieltäkö lapsianne oppimaan Jumalan rakkautta!!
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Muistakaa silti, että vaikka itse ette usko Jumalaan ja ette halua olla Jumalan omia, niin lapsenne ovat silti Jumalan omia, ainakin minun silmissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta tänä päivänä uudestisyntyneenä
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta tänä päivänä uudestisyntyneenä
Anteeksi, mutta miten voi uudestisyntyä jos ei oo kuollu?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta tänä päivänä uudestisyntyneenä
Anteeksi, mutta miten voi uudestisyntyä jos ei oo kuollu?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja mitenköhän tuo musiikki ja uskonto kuuluu toisiinsa, tiedän yhden papin virassa olevan tyypin joka ei muuta kuuntele kun heviä, vapaa-ajallaan ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Just miehen kanssa puhuttiin pääsiäisen aikaan tästä asiasta. Meidän lapsi/lapset aiotaan laittaa pyhäkouluun oppimaan näitä asioita. Ja aiotaan puhua enkeleistä ja taivaasta ja Jumalan rakkaudesta.
Mutta mitään pakkosyöttöä en suosittele, ja kuten just puhuin yhden ystävän kanssa, ei siihen uskoon tarvita kirkossa juoksemista ja absolutismia, vaan sellaiset hyvät välit yläkertaan ja tietty "lapsenusko". =)
Oletteko miettineet, mitä tapahtuu, jos lapsi ei tahdokaan käydä pyhäkoulussa tai ei tunne sitä lapsenuskoa?
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Muistakaa silti, että vaikka itse ette usko Jumalaan ja ette halua olla Jumalan omia, niin lapsenne ovat silti Jumalan omia, ainakin minun silmissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Just tuli muuten discoverylta mielenkiintonen dokkari raamatusta. Lyhyesti tiivistettynä siinä oli niin, et aikoinaan kirkko on maksanut niistä teksteistä ja parhaat on sitten valkattu päältä. Se oli mielenkiintonen, en vaan ehtiny seurata kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Mihinkään harrastukseen ei todellakaan pakoteta menemään, luen pyhäkoulun myös vähän harrastustoiminnaksi. Ei tietenkään tuputeta mitään väkisin!
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja mitenköhän tuo musiikki ja uskonto kuuluu toisiinsa, tiedän yhden papin virassa olevan tyypin joka ei muuta kuuntele kun heviä, vapaa-ajallaan ...![]()
Ei sitten mitenkään, sitä vaan on kiva kiusata kun niin monet uskovat kuvittelevat hevin olevan saatanasta lähtöisin jne.
Vaikka onhan sitä olemassa hevigospelia ja toisaalta niinkin maallinen bändi kuin Iron Maiden siteeraa Raamattua.
Alkuperäinen kirjoittaja lellipentu:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
no sä voit uskoo et jumala on antanu sulle sun lapsen, mut mä uskon et kyl mä ihan ite sitä yli 40 vkoa kannoin. ei pitäis ees avata näitä ketjuja. :headwall: niin ja toi pään seinään iskeminen oli ihan mulle itselleni tarkoitettu ku oon niin nuija et viel vastaanki jotain.