tuli vielä mieleen että jos joku toitottaa tarpeeks pitkään julkisesti uskovansa paholaiseen niin joutuu hullujen huoneelle, miksei sittän nämä toisen puolen edustajat joudu...
niinpä.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:Sinulla ei ole todisteita siitä kuka poikasi paransi,sinulla ei ole todisteita Jumalan olemassaolosta.. se on vain ja ainoastaan uskon asia,miten itse tahdot uskoa.
Faktojahan ei ole,onko Jumalaa vai ei.
Mutta älkää puhuko Jumalan olemassaolosta faktana,sitä se ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Muistakaa silti, että vaikka itse ette usko Jumalaan ja ette halua olla Jumalan omia, niin lapsenne ovat silti Jumalan omia, ainakin minun silmissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:Sinulla ei ole todisteita siitä kuka poikasi paransi,sinulla ei ole todisteita Jumalan olemassaolosta.. se on vain ja ainoastaan uskon asia,miten itse tahdot uskoa.
Faktojahan ei ole,onko Jumalaa vai ei.
Mutta älkää puhuko Jumalan olemassaolosta faktana,sitä se ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lellipentu:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Muistakaa silti, että vaikka itse ette usko Jumalaan ja ette halua olla Jumalan omia, niin lapsenne ovat silti Jumalan omia, ainakin minun silmissäni.
no sä voit uskoo et jumala on antanu sulle sun lapsen, mut mä uskon et kyl mä ihan ite sitä yli 40 vkoa kannoin. ei pitäis ees avata näitä ketjuja. :headwall: niin ja toi pään seinään iskeminen oli ihan mulle itselleni tarkoitettu ku oon niin nuija et viel vastaanki jotain.
siis voi älytön kuka muukaan sitä lastas olis kantanut kuin sinä itse?? haloo kuvitteletko että Jumala tekis senKIN sun puolesta?? johan Jumala on antanut ainoa poikansa petollisten ihmisten tapettavaks että älä nyt hyvä ihminen enään odota että Jumala kantais ja synnyttäs sun lapseski sun puolesta! huoh tätä maailmaa miten epäuskosia ihmisiä voi edes olla!!!!!!!!!!!!!! kiittämättömyydelle täytyy olla jokin raja...ja se raja tulee toivottavasti PIAN vastaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Eiköhän lapsen saaminen ala hedelmöittyneestä munasolusta, ei jumalan lahjoituksesta.
Hmm.. mitä ihmeeseen tulee.. Lapsia syntyy maailmassa joka toinen sekunti ja minusta ihme on asia, joka on harvinaista ja tapahtuu harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
AIVAN!!!! Niin totta kuin olla vaan voi!!! Ihminen haluaa kieltää viimeseen asti Jumalan olemassa olon!todella surullista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Just tuli muuten discoverylta mielenkiintonen dokkari raamatusta. Lyhyesti tiivistettynä siinä oli niin, et aikoinaan kirkko on maksanut niistä teksteistä ja parhaat on sitten valkattu päältä. Se oli mielenkiintonen, en vaan ehtiny seurata kunnolla.
olii niin tai näin niin uskovia ja kirkkoa vastaan kapina on suuri!! mutta niin sen tulee ollakkin....näitä lopun ajan merkkejä hyvin paikkaansa pitää!! ei huoltaon se vaan surullista että niin moni ihminen haluaa mielummin kuolla eikä ikuista elämää!!!!!
Mikä teidän elämän tarkoitus sitten oikein on??????ette varmana osaa vastata mitään todellista syytä elämän tarkoitukseen!! Jeesus on ainoa tie elämään!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
AIVAN!!!! Niin totta kuin olla vaan voi!!! Ihminen haluaa kieltää viimeseen asti Jumalan olemassa olon!todella surullista!
en mä kiellä mitään mikä on olemassa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
sittenhän voit ottaa Jeesuksen avosylin vastaan ja uskoa Jumalaan!saada rakkautta ja kokea sen ihanuudenJumalan lapsilla on aina hauskempaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Just tuli muuten discoverylta mielenkiintonen dokkari raamatusta. Lyhyesti tiivistettynä siinä oli niin, et aikoinaan kirkko on maksanut niistä teksteistä ja parhaat on sitten valkattu päältä. Se oli mielenkiintonen, en vaan ehtiny seurata kunnolla.
olii niin tai näin niin uskovia ja kirkkoa vastaan kapina on suuri!! mutta niin sen tulee ollakkin....näitä lopun ajan merkkejä hyvin paikkaansa pitää!! ei huoltaon se vaan surullista että niin moni ihminen haluaa mielummin kuolla eikä ikuista elämää!!!!!
Mikä teidän elämän tarkoitus sitten oikein on??????ette varmana osaa vastata mitään todellista syytä elämän tarkoitukseen!! Jeesus on ainoa tie elämään!
Kerro mulle, miks hemmetissä mä haluaisin elää ikuisesti? Ahdistava ajatuskin..
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Pakanallisuus kunniaan![]()
Sori, meidän jätkä ei tuu tollasta propagandaa meiltä kuulemaan
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
sittenhän voit ottaa Jeesuksen avosylin vastaan ja uskoa Jumalaan!saada rakkautta ja kokea sen ihanuudenJumalan lapsilla on aina hauskempaa!!
en mä tarvii jeesusta, mulla on kaikki hyvin ilmankin B)
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Miten joku ÄITI voi olla epäuskossa? Kun minä sain pienen vauvani, olin varma, että Jumala on olemassa. Oli se sen verran suuri ihme! Taivaan lahja, joka äidille on suotu ja sitten ei muka usko Jumalaan. En voi ymmärtää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Eiköhän lapsen saaminen ala hedelmöittyneestä munasolusta, ei jumalan lahjoituksesta.
Hmm.. mitä ihmeeseen tulee.. Lapsia syntyy maailmassa joka toinen sekunti ja minusta ihme on asia, joka on harvinaista ja tapahtuu harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Just tuli muuten discoverylta mielenkiintonen dokkari raamatusta. Lyhyesti tiivistettynä siinä oli niin, et aikoinaan kirkko on maksanut niistä teksteistä ja parhaat on sitten valkattu päältä. Se oli mielenkiintonen, en vaan ehtiny seurata kunnolla.
Kerro mulle, miks hemmetissä mä haluaisin elää ikuisesti? Ahdistava ajatuskin..
niin oletko miettinyt mikä on sun elämän ahdistuksen syy?? Ahdistaako sua tämä elämä?? Kerronpa sulle hyvin yksinkertaisen ratkaisun millä saat ahdistuksen takuu varmasti pois ja haluat ikuisen elämänJeesus!!!!Jumalan rakkaus on ikuista ja vallattoman ihana tunne!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Tämä on just tätä, seksistä saa puhua, toisia saa haukkua, kiroilla saa, ym. ym. Mutta heti kun puhuu Jumalasta, se on muka aivopesua ja kiellettyä ym.
en mä tarvii jeesusta, mulla on kaikki hyvin ilmankin B)
näin just!! Kaikista vaikein on tuon kaltaisten ihmisten hyväksyä Jeesus kun itse tuntee olevansa oman elämänsä Herra! oli mullakin ennemmin samanlainen vaihe,mutta kyllä tässä elämässä silti on muutakin kuin minä ja minä ja vielä kerran MINÄ!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siitä hetkestä paha jää taakse
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tässä maailmassa on kyllä entiten ihmisiä tapettu uskonnon varjolla ... :attn: