Tässä teille epäuskoisille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kun mua ei kiinnosta tuollainen pätkääkään eikä noilla asioilla ole mitään merkitystä mulle. Mä elän ilman uskoa ja se on mun tapani. Eikö uskovaiset voi hyväksyä sitä?

Jotkut ei voi. Koska syvällä sisimmässäsi uskot kuitenkin jne... :kieh:

Ai niin se olikin niin. Liirum laarum mulle tuollaiset jeesustelut ja Raamattu on satukirja. B)

Kun mua ei kiinnosta tuollainen pätkääkään eikä noilla asioilla ole mitään merkitystä mulle. Mä elän ilman uskoa ja se on mun tapani. Eikö uskovaiset voi hyväksyä sitä?

Ai niin se olikin niin. Liirum laarum mulle tuollaiset jeesustelut ja Raamattu on satukirja. B)

Taitaa olla asennevammaa sekä kiihkouskovissa että niissä kiihkouskottomissa. Voi tuollaisetkin kommentit pitää omana tietonaan kuten että Raamattu on satukirja...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:

Taitaa olla asennevammaa sekä kiihkouskovissa että niissä kiihkouskottomissa. Voi tuollaisetkin kommentit pitää omana tietonaan kuten että Raamattu on satukirja...

Sitä se kuule monelle ihmiselle on. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Juu, mutta jos kerta on pakko asiasta väitellä, ei sitä tarvitse rumasti tehdä. En minäkään Raamattuun usko sokeasti, mutta kyllä siinä ihan hyviäkin arvoja on. Jota kuta voi loukata pahastikin tuollaiset kommentit.
Ja ei tarvitse olla röyhkeä, ei uskovaisten eikä pakanoiden.

Alkuperäinen kirjoittaja johan on:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Pakanallisuus kunniaan :laugh:

Sori, meidän jätkä ei tuu tollasta propagandaa meiltä kuulemaan

kuitenkin on ihan ok, että aivopeset teidän jätkän ateismillasi, niinkö???

Ateismi ja pakanuus on kaks eri asiaa. :saint:

Meillä ei jätkää kastettu ja varmaan omasta vakaumuksesta tulee vaikutteita kasvatukseen, mut lopulta poika saa päättää ite. Se, että ei kasvata johonkin tiettyyn uskontoon ei suinkaan tarkota sitä, etteikö rohkasis erilaisiin uskontoihin ja omaan vakaumukseensa tutustumaan.

Kun täällä Suomessa kerran on uskonvapaus, niin antaa jokaisen valita omalta kohdaltaan... Ei toisia tarvi alkaa paatoksellisesti käännyttämään suuntaan eikä toiseen tuomitsevasti, jos eri tavalla asiat kokee ja ajattelee... Jokainen varmaan tekee omat valintansa sen mukaan, mitä itelle ja perheelleen kokee parhaaks.

Yhteistyössä