Tässäkö tämä nyt oli? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vivi Hellion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vivi Hellion

Jäsen
09.04.2014
110
0
16
Voiko keskenmeno olla fyysisesti näin "helppo"? Vai voiko tämä olla jotain muuta?

Olisin nyt 5+2, en tiedä olenko..

Tiistaina tuli kovia menkkakipuja (ei poikkea mun normi menkkakivuista) ja muutama melkein huomaamaton ruskea tuhru. Keskiviikkoiltana myös kipuili ja tuhrua ei enää tullut. Torstaina illalla kipuilu jatkui ja töissä illalla olikin sitten housut veressä. Läpi ei valunut eikä reisiä pitkin, iso veriläikkä vaan. Yhdellä siteenvaihdolla selvisin koko illan. Kotiin päästyä pönttöön tuli yksi pitkä hyytymäriekale ja vähän jotain pientä hyytymähiutaletta. Kivut loppui illan mittaan ja vuotoa jatkui pienissä määrin vielä pe. Eilen ei enää tullut kuin rusehtavaa pisaraa ja iltaa kohti vuoto loppui. Tänä aamuna pientä menkkakipuilua, ei vuotoja.

Jos raskautta ei olisi ollut, nyt olisi normaalisti menkkojen ajankohta. Muutenkin alkuraskaus on ollut kohtuullisen oireeton, ainoastaan rintoja on kolotellut ja sitä on edelleenkin. Myös pientä etovaa oloa on ollut.

Neuvolaankin soitin pe aamuna, sieltä sanottiin vaan että toki se keskenmenolta kuulostaa ja ei voi kuin odottaa, parin viikon päästä tehdä uusi r-testi.

Kohtuullisen epätietoinen olo kyllä on. Tässäkö se nyt tosiaan oli.

Voi olla fyysisesti "helppo". Oma vuotoni kesti 4-5 päivää, yhtenä yönä tuli kaikki raskausmateria supistusten ja kipujen kera ulos. Olin tuolloin yövuorossa (onneksi rauhallinen yö) kun materia vuosi ja vuoto oli niinkin runsasta että housut jouduin vaihtamaan. Muuten oli kuin olisi menkat olleet sillä erotuksella, että kaikki raskausoireet loppuivat kuin seinään vuodon alettua.

Eipä tuossa auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta. Voimia :hug:

Kiitos :)

Mulla edelleen rinnat arat ja etookin välillä kuten aiemmin..

Vuoto tosiaan kesti vaan sen yhden illan, seuraavana päivänä se oli hyvin vähäistä ja parina päivänä sellaista lähes näkymätöntä tuhrua.

Tää odottelu on kyllä turhauttavaa!

Täällä sitä vaan ootellaan.. mitäpä tässä muuta voi tehdä.

Samat oireet on edelleen kuin aiemminkin, välillä etoo ja rinnat on arat. Raskaustestinkin tein ja vahvaa plussaa näyttää mutta sehän nyt ei mitään tarkoita. Vuotoakaan ei ole ollut sen torstain "lorahduksen" ja pe suttujen jälkeen.

Ensi viikolle oli varattuna varhaisultra, taidan siellä käydä joka tapauksessa.. vaikka sitten toteamassa keskenmenon. Pieni toive elää koko ajan että Hippunen on kunnossa :heart:

Pidetään peukkuja :)

OT. Itse kävin eilen taas labrassa otattamassa testejä, kun tulee maitoa rinnoista. 4 edellistä raskaustestiä näyttäneet negaa ja nyt perjantaina saan uudet tulokset. Lähetteet on vielä ultraan ja mammografiaan. Tässä kohtaa sitä toivoisi olevansa raskaana.. Muita epäilyksiä on ongelmat kilpirauhasissa, aivolisäkkeessä tai kohdunulkoinen (ei kyllä ole kipuja, vaan raskausoireita).

Yhteistyössä