tästä talosta meinataan tehdä tarjous...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan jees, hinta ei ainakaan ole paha. Suora sähkölämmitys olisi itselle ehdoton no-no. Enkä muutenkaan ostaisi 70-luvun taloa.
Ja aika iso remppa tulisi, keittiöt sun muut uusiksi. Mutta makuja on niin monia.

Mun mielestä hintaansa nähden (en tosin tiedä Kemin hintoja noin muuten) aivan ihana! Siis omilla kalusteilla, kalusteet ei ollut mun makuun. Keittiö, wc ja suihkusauna olivat siistejä eli ei mun silmiini kalliita remppojakaan. Toki kunnosta en sen tarkemmin tiedä noin muuten... Keittiön ruokatilan ahtaus mietitytti muakin. Suora sähkölämmitys ei oo mikään ongelma: ilmalämpöpumppua kehiin vaan :)

Vaikutti ihan kivalta, ainut että noita laajennuksia aina itse vähän karsastan, kun ne voidaan tehdä hyvin tai huonosti. Tosin jos on hyvä kuntotarkastaja tehnyt tarkastuksen niin pienempi riski, vaikkakaan niillä ole työstään varsinaista vastuuta. Hintaan en osaa mitään sanoa...

no Joo, en todellakaan suosittele, 70-luvun talot on saletisti homeessa! Ja miten niin kuntoarvio oli hyvä, uskotko siihen noin sinisilmäisesti? Villi veikkaus että kyseessä oli myyjän teettämä ja maksama tutkimus, yleensä noista saa sellaiset tulokset ku haluaa.. Osaatko sanoa tarkemmin minkälainen tutkimus on tehty ja koska? Onko rakenteet tutkittu kunnolla?

no Joo, en todellakaan suosittele, 70-luvun talot on saletisti homeessa! Ja miten niin kuntoarvio oli hyvä, uskotko siihen noin sinisilmäisesti? Villi veikkaus että kyseessä oli myyjän teettämä ja maksama tutkimus, yleensä noista saa sellaiset tulokset ku haluaa.. Osaatko sanoa tarkemmin minkälainen tutkimus on tehty ja koska? Onko rakenteet tutkittu kunnolla?

Jaah, ei meidän 70-luvulla rakennettu talo kyllä vaan ole homeessa...

Meillä oli edellisessä kodissa 17 000 kwh, 140 neliötä ja varaava lattialämmitys suoralla sähköllä.
Poltettiin paljon puita ja tota kulutusta pidettiin tosi alhaisena, monella kaverilla oli paljon suuremmat lukemat (kanta-hämeessä).

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23404213:
Siis onko tuo keittiön saareke kiinteä? Jos on, niin kauhean typerä ratkaisu. Minne tuolla mahtuu postimerkkiä isompi keittiönpöytä?

No ihan sama iski silmään... jonkun on ollut pakko saada saareke, koska ne on muotia. Ihan hölmö ratkaisu!

Mutta tosi siistiltä näytti talo ja edulliselta!

Yhteistyössä