Mun mielestä sun viesti oli asiallinen ja hyvä, että sen laitoit. Itse varmistaisin nyt vielä uudestaan lapselta, miten opettaja keskusteli hänen kanssaa tuosta viestistä. Esim. itse varmaan tuollaisen viestin jälkeen kyllä keskustelisin myös sinun lapsesi kanssa ja pyytäisin häntä jatkossa tulemaan kertomaan heti asiasta minulle, jotta saadaan tilanne korjattua (tämänhän voi joku lapsi tulkita niin, että "mitä ihmettä menit äidilles kanteleen kun et kerta mulle ole mitään sanonut). Eli tarkista, kuinka paljon lapsi on tulkinnut ennen kuin otat yhteyttä uudestaan...Toki se, että lapsi kokee opettajan moittineen wilma-viestistä antaa viitteen, että joka tapauksessa sun olisi syytä ottaa yhteyttä opettajaan, jotta tietää jatkossa varoa ettei lapsesi ja opettajan välit tulehdu enempää (lapsi pelkää opettajaa vaikka opettaja ei välttämättä ole edes mitään pahalla tarkoittanut).
Tähän aikaan vuodesta rehtoreilla on kädet täynnä työtä ja toki vanhempien ja opettajien yhteistyön tukeminen on yksi niistä töistä, mutta itse yrittäisin selvittää asiaa ilman rehtoria. Turha siis sotkea ylimääräisiä jos ja kun tarvetta ei ainakaan vielä ole. Soita opettajalle huomenna ja keskustelkaa ja katso jatkoa sitten jos sellaiselle tulee tarvetta. Nyt kyse voi olla väärinkäsityksestäkin, joten turha on alkaa ampumaan kärpästä haulikolla..