Täysin mahdoton suhde??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riekaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöllöo;22493172:
Kyllä vaikuttaa ihan helvetisti, että ootko tavannut sitä ollenkaan, ootko tavannut sen 2 kertaa vai 30 kertaa. Etkö itse sitä älyä? Ihminen voi puhua netissä mitä tahansa ja sepittää ties mitä, etkä TUNNE ihmistä edes kahden tapaamiskerran jälkeen. Etkä nyt varsinaisesti 30 kerran jälkeenkään, mutta on se parempi kuin se ettei olis tavannut ollenkaan.

Miksi olisi niin vaikea selvittää tuo yksi pieni asia lukijoille, kun monelle jäi kuitenkin epäselväksi että miten toi tapaamisasia menikään?

Niin siis et kai tajunnut että ollaan tavattu vain kerran ja sen kerran se sit leipoi sitä pullaa... :)

ihan noin yleisesti ottaen,mä en tuomitsis ihmisiä menneisyyden perusteella (paitsi nyt jotain raiskaajia ja pedareita), enkä varsinkaan sillon jos negatiiviset jutut on tapahtunu teininä. Onhan se nyt ihan eri asia, teininä tehdään paljon päättömyyksiä kun ei välttämättä älytä tulevaisuutta vielä ajatella. Tai mitään muutakaan :D

Ap:n sijassa, jos se mies kerta niin ihanalta vaikuttaa niin antaisin menneen olla mennyttä. Jos tulee turpaan jossain vaiheessa niin sithän sen suhteen voi lopettaa silloin.

Kahdessa kuukaudessa ei voi ehtiä tutustumaan toiseen kunnolla, saati rakastua hiusjuuriaan myöten. Varsinkaan jos toinen on siinä ajassa ehtinyt tehdä jo kaksi katoamistemppuakin. Sanoisin, että jäitä hattuun. Usein mielikuvat ovat vähän ruusuisempia kuin todellisuus. Vaatii aikaa selvittää mikä se todellisuus on.

Niin tai jos tuo katoaminen ja palaaminen, kaikki selittely ja muu onkin vain juuri sitä taitavaa peliä, millä sinut saa totaalisen nalkkiin. Totuus paljastuu sitten vasta vähän myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22493864:
Niin tai jos tuo katoaminen ja palaaminen, kaikki selittely ja muu onkin vain juuri sitä taitavaa peliä, millä sinut saa totaalisen nalkkiin. Totuus paljastuu sitten vasta vähän myöhemmin.

Tämäkin on valitettavasti otettava huomioon

Niin siis et kai tajunnut että ollaan tavattu vain kerran ja sen kerran se sit leipoi sitä pullaa... :)

No juu en tajunnut että yhden tapaamiskerran perusteella voit tietää, että hän tekee kotitöitä, leipoo, ottaa vastuuta lapsista ja on eläinrakas :D

Tiedäthän varmaan itsekin, että ensimmäisellä tapaamiskerralla usein yritetään tehdä vaikutus toiseen, eikä välttämättä olla omia itsejä. Mun mielipide on, että teillä ei edes mitään suhdetta ole, koska olette tavanneet vain kerran. Jos sinä haluat suhteen hänen kanssaan, varmistu ensin hänen tunteistaan, selvitä mikä katoamistemppujen takana on oikeasti ja että onko hän sinulle rehellinen jatkossa. Minusta tuo menneisyys ei ole este suhteelle, eikä varsinkaan mikään exäsi ala määräilemään, ketä saat tapailla ja ketä lapses saa tavata.

Alkuperäinen kirjoittaja pöllöo;22495018:
No juu en tajunnut että yhden tapaamiskerran perusteella voit tietää, että hän tekee kotitöitä, leipoo, ottaa vastuuta lapsista ja on eläinrakas :D

Tiedäthän varmaan itsekin, että ensimmäisellä tapaamiskerralla usein yritetään tehdä vaikutus toiseen, eikä välttämättä olla omia itsejä. Mun mielipide on, että teillä ei edes mitään suhdetta ole, koska olette tavanneet vain kerran. Jos sinä haluat suhteen hänen kanssaan, varmistu ensin hänen tunteistaan, selvitä mikä katoamistemppujen takana on oikeasti ja että onko hän sinulle rehellinen jatkossa. Minusta tuo menneisyys ei ole este suhteelle, eikä varsinkaan mikään exäsi ala määräilemään, ketä saat tapailla ja ketä lapses saa tavata.

Siis hetkinen, missä olen sanonut/ antanut ymmärtää, että olemme tavanneet vain kerran? Ihan nyt selvennykseksi että olemme tavanneet monta kertaa kummankin luona pitkästä välimatkasta huolimatta.

Siis hetkinen, missä olen sanonut/ antanut ymmärtää, että olemme tavanneet vain kerran? Ihan nyt selvennykseksi että olemme tavanneet monta kertaa kummankin luona pitkästä välimatkasta huolimatta.

Äh, juu taitaa olla aamusilmät... kirjoitit 'Niin siis et kai tajunnut että ollaan tavattu vain kerran ja sen kerran se sit leipoi sitä pullaa... ', ymmärsin tuosta että sanot teidän tavanneen vain kerran :D Sori, ei tää aamu mee näköjään oikein putkeen... :) Mut niin, kokeile saada miehestä se totuus irti. Ei rakkaus katso mitään titteleitä tai menneisyyttä, jos mies nyt kuitenkin on irtautunut rikoksista ym. Miehellä on varmaan jotain käsittelemättömiä ongelmia itsellään, kun salailee ja katoilee kun tulee hieman tiukempi paikka...?

Yhteistyössä