No meilläkin mies aina alusta asti kulkenut töissä. En osaa kyllä osaa olla kamalan mustasukkainen. Eipä se siellä missään käy, ei kai sillä kiinnosta? Kun jo 8 vuotta ollu samassa kaupungissa töissä, eikä kertaakaan oo siellä baarissa käyny. Me kuitenki seurusteltu vasta vajaat kolme vuotta. Mistäpä sille yhtäkkiä tulis siellä hinku käydäkkää? Ja jos on 8-20 töissä, niin jääkö siinä kauheasti aikaa, kai se joskus nukkuaki haluaa..
Välillä tietty tulee kränää sit ku se on kotona. Mä kuitenkin odotan, että se ottaa osaa kotiaskareisiin ollessaan kotona. Kun sen mielestä se käy töissä, ja mä vaan oon kotona. Minä sitten aina pakotan sen jollain tapaa jotain tekemään, onhan se kuitenkin mies talossa.. Helppo se vielä on, kun mä olen kotona lapsen kanssa, pelottaa vain että kun palaan töihin, niin edelleen mä teen kaiken yksin. Mutta senhän vain aika näyttää..
Harmittaa vain, kun mies tosiaan on norjassa töissä, eikä me koko suhteen aikana oo IKINÄ työviikon aikana soiteltu toisillemme. Viestejä kyllä vaihdellaan, mut olis se ihanaa soitella myös. Varsinkin nyt kun poikaki jo kovasti haluais "jutella" puhelimessa

On vaan niin kallista vastaanottaa puhelua norjassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Ne miehen työreissut mahdollistaa mun kotiäitinä olon (pelkällä peruspalkalla olisi hankala elättää meitä), joten ei auta valittaa.
Mitäs sä muuten tällä tarkoitat. Miten se mahdollistaa sun kotiäitinä olon? Saako mies siellä parempaa palkkaa, vai?