te joilla 3 lasta tai enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oletteko huomannut että että toinen tulee nopeammin kuin ensimmäinen ja kolmas....
meillä kaksi lasta ja on joskus ollut juttua että mitä enemmän synnyttää tulee ne aina nopeammin.
eli minulla kun ensimmäisestä alkoi ensimmäinen supistus syntyi hän vähän reilu 25 tunnin jälkeen.
toisesta kun tuli ensimmäinen supistus niin siitä meni noin 12 tuntia kun hän syntyi.
mitenköhän nyt kolmosen kanssa.
kannattaako varautua että tulee vielä nopeammin?

eka ja kolmas oli kamalaa vääntämistä,toinen tuli kuin itsekseen...valitettavasti olen kuullut että kolmas synntys on yleensä se kivuliain niinku myös meillä mutta jätkä painoikin liki 4,5 kg ja kaksi ekaa ollut 3,5kg paikkeilla.onnea matkaan..

eka 10,5h, ponnistus 33min. toka 7h ja ponnistus 5min, kolmas 3,5h ja ponnistus 7min. ja kolmas oli helpoin, tosin jälkisupparit oli niin kamalat et elin tokkurassa osastolla 2vrk enkä saanu vauvaa ees yksin pitää sylissä. lääkitys tuli suoraan piikeillä perskankkuun ja sen kävi pistämässä aina lääkäri.. aika kultaa muistot, neljännestä haaveilen..

ja aika samankokosia olivat kaikki
1. 3655g/51cm
2. 3410g/52cm
3. 3780g/53cm

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eka ja kolmas oli kamalaa vääntämistä,toinen tuli kuin itsekseen...valitettavasti olen kuullut että kolmas synntys on yleensä se kivuliain niinku myös meillä mutta jätkä painoikin liki 4,5 kg ja kaksi ekaa ollut 3,5kg paikkeilla.onnea matkaan..

minulla toinen tuli nopseempaa mutta kivut olivat kovemmat.
nyt vaan mietin kannattaako varautua lähtöön aika pian kun supistukset alkaa.

Mulla eka 18h, toinen 25 min, kolmas 16h ja neljäs 22h. Kolmas ja neljäs jouduttiin käynnistämään uudelleen supistusten lakattua kesken. Kohdunsuu oli kuitenkin jo niin paljon auki ettei voinut siihen jättää :) Eli ei tuo väittämä pidä paikkaansa kaikilla.

Minulla meni ekan kanssa 10 vuotta sitten 36h. Toinen lähti vesien menolla (1 1/2 vuotta välissä) ja meni 9h. Kolmas lähti vesien menolla myös viime kesänä ja suppareiden alettua meni vain 6h, vaikka oli niin pitkä aika synnytysten välissä. Nyt nelonen syntyy reilun kuukauden päästä ja luulisin, että ei mene edes sitä kuutta tuntia.

Eka leikattiin perätilan takia, toka (ensimmäinen alatie) 5 h 15 min ensimmäisestä supistuksesta suht kivuttomasti, kolmas 4 ½ h eka supistuksesta kovemmat kivut ko tokassa vaikka kokoeroa ei ollu ko 260 g

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

minulla toinen tuli nopseempaa mutta kivut olivat kovemmat.
nyt vaan mietin kannattaako varautua lähtöön aika pian kun supistukset alkaa.
eli mie lähdin tästä kolmannesta lähes ekoilla suppareilla koska mein kakkonen tuli ihan parissa tunnissa mutta kolmosen kanssa supparit loppuivat sairaalassa ja siellä päivä kärvisteltiin ja odoteltiin ja illalla vasta syntyi mutta nämähän on jokaiselle erilaisia minä vaan hätäilin turhaan....

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs tulossa:
Minulla meni ekan kanssa 10 vuotta sitten 36h. Toinen lähti vesien menolla (1 1/2 vuotta välissä) ja meni 9h. Kolmas lähti vesien menolla myös viime kesänä ja suppareiden alettua meni vain 6h, vaikka oli niin pitkä aika synnytysten välissä. Nyt nelonen syntyy reilun kuukauden päästä ja luulisin, että ei mene edes sitä kuutta tuntia.

mulla oli ensimmäisen ja toisen synnytyksien välissä 7-vuotta...

Yhteistyössä