S
sanna
Vieras
siirrettiin istuin just taakse kasvot menosuuntaan. Jäi vaivaamaan, että onko normaalia, että istuin heiluu helposti, vaikka on mielestämme oikein? Kuinka tukevasti teillä on istuin takana ja miten vyöt menee?? Meillä on nyt niin, että aauton turvavyö menee istuimen selkänojasta takapuolelle ja tulee sitten selkänojasta poiskin. Toinen osa vyöstä menee isuimen selkänojaa pitkin ylhäältä alas, niinkuin normaalistikin vöissä istuttaessa. Lapsi käyttää istuimen vöitä.