Te joilla itseänne reilusti vanhempi mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännää

Vieras
Olen tavannut itseäni 18v vanhemman miehen, ja minusta tuntuu että olen rakastumassa..

Kertokaa te joilla vanhempi mies, että miten teillä on yhteiselo sujunut, miten ympärillä olevat ihmiset on suhtautuneet jne.. Meillä on molemmilla lapsia omasta takaa ja kumpikaan ei halua niitä lisää, että sen suhteen ei mitään ongelmaa..

Saa kertoa myös miten tapasitte toisenne, rakkaustarinat on aina ihania.. :D

Mulla on 17-vuotta vanhempi aviomies.

Tavattiin lentokoneessa, mä olin menossa lomalle Lontooseen ja mies sinne tapaamaan vanhempia. Mulla oli menossa tosi rankka mania-vaihe, joten menin kysymään mieheltä että josko liityttäisiin kymppikerhoon. Ja niin tehtiin.
Samalla reissulla sitten tapasin hänen vanhempansa, jotka otti mut ihan hyvin vastaan, joskin nuoren iän takia ihmettelivät lasten määrää.

Palattiin Suomeen ja roudattiin kamppeet yhteen. Minun puolelta perhe ja suku ei ollut moksiskaan, ensimmäinen aviomieheni oli mua yli 20-vuotta vanhempi. Toki kylällä kuuluu tasasen jatkuvaan että olisin nainut mieheni rahan takia, näin ei siis ole.

yhteinen lapsikin meille sitten lopulta tuli, miehellä oli ennestään minun ikäinen tytär ja minulla poika ja tyttö.

Onnellisia ollaan, viidettä vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Mulla on 17-vuotta vanhempi aviomies.

Tavattiin lentokoneessa, mä olin menossa lomalle Lontooseen ja mies sinne tapaamaan vanhempia. Mulla oli menossa tosi rankka mania-vaihe, joten menin kysymään mieheltä että josko liityttäisiin kymppikerhoon. Ja niin tehtiin.
Samalla reissulla sitten tapasin hänen vanhempansa, jotka otti mut ihan hyvin vastaan, joskin nuoren iän takia ihmettelivät lasten määrää.
Palattiin Suomeen ja roudattiin kamppeet yhteen. Minun puolelta perhe ja suku ei ollut moksiskaan, ensimmäinen aviomieheni oli mua yli 20-vuotta vanhempi. Toki kylällä kuuluu tasasen jatkuvaan että olisin nainut mieheni rahan takia, näin ei siis ole.yhteinen lapsikin meille sitten lopulta tuli, miehellä oli ennestään minun ikäinen tytär ja minulla poika ja tyttö.Onnellisia ollaan, viidettä vuotta.
Mukava tarina =)

Mulla oli itseäni 14 v nuorempi avovaimo, ei siitä tullut yhtään mitään. Loppujen lopuksi hyvin vähän yhteistä, eikä sillä ollut mitään kykyä ottaa vastuuta mistään, edes itsestään oikeastaan.

itse olen 25 ja mies 14 vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu vajaat 5 vuotta ja lapsia yksi (1v.). Mies on kyllä nuorekas eikä ulkonäöltään näytä kovinkaan paljon mua vanhemmalta. Sukulaiset ja kaverit ovat suhtautuneet hyvin, tosin ehkä alkuun vähän varauksella (kuten itsekin). Tullaan hyvin juttuun ja vietetään mielellämme paljon aikaa yhdessä - ikäeron huomaa kun tule puhetta esim. musiikista, leffoista tai jostain tapahtumista, joita ei oo itsellä ei oo hajuakaan ja mies muistaa kuin eilisen.. Luulen että yhteensopiva elämäntilanne on se olennainen juttu (ikää tärkeämpi).

Olen 23 ja mies on 13 vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 5,5 vuotta joista naimisissa 2,5 vuotta. Meillä on kolme lasta ja enpä voisi enää onnellisempi olla. :D Tavattiin kun asuttiin seinänaapureissa, minä silloisen väkivaltaisen exäni kanssa. Kun sitten muutin pois, tapailtiin ja rakastuttiin. :)

olen itse 27,aviomieheni 42v.aivan ihana onkin.minua luullaan usein 16vuotiaaksi,joten joskus tullut nolo tilanne,koska jotkut luulleet mieheni sekaantuneen alaikäiseen.myös seksi sujuu meillä todella hyvin,hän on minut ensimmäistä kertaa saanut tyydytettyä

Meillä on 10 vuotta ikäeroa, mieheni on 68 ja minä 58. Istumme nykyään kotona viikonloput ja kuuntelen mikä paikka milloinkin on kipeä ja ottaisinko nyt särkylääkkeen ja miten vatsa on toiminut, mies ei kuuntelekaan minun asioita ollenkaan. Kun ole aloittanut puhumaan jostakin niin hän sanoo yhtäkkiä joo, eli ei kuuntele ollenkaan ja kesken jutun kun sanon esim. että pitäisikö minun mennä silmälääkäriin pääsäryn vuoksi niin mieheni vastaa "ei se auta hänen selkäsärkyynsä". Eli tämä on sitten loppuelämäämme. Toivottavasti ei sinun elämäsi ole samanlainen. Nimim. meilläkin on ollut hyviä päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja 10 vuotta ikäeroa;22060193:
Meillä on 10 vuotta ikäeroa, mieheni on 68 ja minä 58. Istumme nykyään kotona viikonloput ja kuuntelen mikä paikka milloinkin on kipeä ja ottaisinko nyt särkylääkkeen ja miten vatsa on toiminut, mies ei kuuntelekaan minun asioita ollenkaan. Kun ole aloittanut puhumaan jostakin niin hän sanoo yhtäkkiä joo, eli ei kuuntele ollenkaan ja kesken jutun kun sanon esim. että pitäisikö minun mennä silmälääkäriin pääsäryn vuoksi niin mieheni vastaa "ei se auta hänen selkäsärkyynsä". Eli tämä on sitten loppuelämäämme. Toivottavasti ei sinun elämäsi ole samanlainen. Nimim. meilläkin on ollut hyviä päiviä.

No tuo ei taida johtua ikäerosta

Mulla on 13 vuotta vanhempi mies ja ihan hyvin sujuu. Ei musta oikeastaan edes tunnu, että ikäeroa olisi niin paljon kun ollaan kuitenkin samalla aaltopituudella. Riippuu tosi paljon ihmisistä että haittaako ikäero vai ei. Enpä mä ikinä mitään kummastelua asiasta ole kuullut joten ihan hyvin kaikki suhtautuneet. :) Niin, ja meillä siis 3 lasta ja viikon päästä 3v hääpäivä. :)

Minä olen 22v ja mieheni 47v.
Olemme olleet yhdessä 6v.
Lapsia meillä on kaksi (2½v ja 9kk).

Tämä mies on mun lukion enkun open ex-mies.:-)
Tavattiin ja ihastuttiin ainakin, kun tää mies oli vielä naimisissa. Pian se kasvoi rakkaudeksi.
Ex-vaimonsa kanssa ei lapsia saanut.

Mun vanhemmat pisti eivät millään ensin halunneet hyväksyä miestäni.
Olinhan puoli vuotta seurustellut ikäiseni kanssa, joka sitten meni ja petti ja jätin hänet.

Oikeastaan koirien kautta me mieheni kanssa tutustuimme.
Kävimme yhdessä koirien kanssa lenkillä.
Meillä vaan juttu luisti. Enkä koskaan uskonut miehen olevan minua noin paljon vanhempi.
Yksi kerta mies sitten pyysi mua syömään kanssaan ja aloimme nähdä useammin ja useammin ja pyysi mua sitten työmatkalleen.
Mä olin jo silloin hivenen ihastunut, mutta ajattelin, että ei vanhempi mies voi teinilikkaan ihastua.
Mutta kävi näin ja olemme onnellisia. <3

Yhteistyössä