T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Autot on vaan autoja... T: vm. -98 Toyota Corollan onnellinen omistaja jolla ei velkaa senttiäkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:930e kuussa joku maksaa autosta jota ei ikinä edes tule saamaan omakseen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:930e kuussa joku maksaa autosta jota ei ikinä edes tule saamaan omakseen?![]()
se on liisariauto. siinä summassa on mukana myös kaikki huollot, vakuutukset jne... ja firmalle se maksaa paljon enemmän ku tuon 930 euroa/kk. lähempi kuukausierä jonka firma joka kuukausi jollekki rahotusyhtiölle tuosta maksaa on jotain 1200 - 1400 euron kieppeillä per kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Autot on vaan autoja... T: vm. -98 Toyota Corollan onnellinen omistaja jolla ei velkaa senttiäkään![]()
En todellakaan oo samaa mieltä.. T:vm. -88 Volvo 240:n onnellinen omistaja (vaihtaisi kyllä ilomielin vangempaan. autoon) Ei velkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Äh, mä en nyt saa lainattua noita viestejä, mutta kyllä se 930? on se summa mikä meiltä tohon autoon menee, sanotte mitä tahdotte.
Jos on olemassa firmoja, joissa autosta ei käyttäjän tarvii maksaa latin latia kuukaudessa niin kertokaa toki lisää!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Äh, mä en nyt saa lainattua noita viestejä, mutta kyllä se 930? on se summa mikä meiltä tohon autoon menee, sanotte mitä tahdotte.
Jos on olemassa firmoja, joissa autosta ei käyttäjän tarvii maksaa latin latia kuukaudessa niin kertokaa toki lisää!
Mahtaakohan kyseessä olla tosiaan liisattu auto? Eikä siis autoetu? En mä noista sen enempää tiedä, mutta itse kun ajelin aikoinaan työsuhdeautolla, niin se meni just noin ku Nyynä selitti. Eli bruttopalkan päälle tuli auton verotusarvo ja sitten siitä summasta meni vero. Eli tosiaan en maksanut sitä koko summaa, vaan ainoastaan sen verotusosuuden. Tosin mulla ei ollut täys autoetu, dieselit maksoin itse.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Jos ei ole varaa maksaa käteisellä, niin ei kannata ostaa yli 30 000 euron autoa. Koska uusi auto on huono sijoitus, jonka arvo laskee hurjaa vauhtia. Ja jos sen on maksanut rahalla, josta joutuu vielä maksamaan korkoa, niin tulee kahta kautta turpaan.
Eli ostakaa auto, johon se vanha auto + käteinen riittävät.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mutta ap:n kysymykseen vastaus: Me maksetaan konkreettista rahaa autosta 550?/kk + vakuutukset + bensat.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Täh?
Meillä on samanlainen auto kun tuhansilla muilla suomalaisilla. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, ei edes hienoja vanteita![]()
Siinä ei ole mitään millä voisi päteä, joten ei ihan oikean osunut.
Halusimme vain hyvän, laadukkaan, mukavan, kestävän, turvallisen ja meille tarpeeksi tilavan auton. Ei muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:En minä tiedä kuka ton auton oikeesti omistaa, mutta autoetu se on.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Täh?
Meillä on samanlainen auto kun tuhansilla muilla suomalaisilla. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, ei edes hienoja vanteita![]()
Halusimme vain hyvän, laadukkaan, mukavan, kestävän, turvallisen ja meille tarpeeksi tilavan auton. Ei muuta.
Kerros nyt tämän " laatu auton " merkki, veikkaan audi, mikä on esim volvon, mesen kanssa samalla viivalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Äh, mä en nyt saa lainattua noita viestejä, mutta kyllä se 930? on se summa mikä meiltä tohon autoon menee, sanotte mitä tahdotte.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:En minä tiedä kuka ton auton oikeesti omistaa, mutta autoetu se on.
Kyl voi ihan hyvin olla se pelkkä autoedun verotus arvosta maksettava vero ton 930?/kk. Jos joku ei halua uskoa niin voi mennä hyvin katsomaan osotteesta www.vero.fi vapaan autoedun verotusarvoja ja alkaa laskeskelemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Täh?
Kerros nyt tämän " laatu auton " merkki, veikkaan audi, mikä on esim volvon, mesen kanssa samalla viivalla.
Audi on juu. Eikä ole Volvon tai Mesen kanssa samoilla viivalla meidän mielestä. Quattrolle ei ole kummallakaan noista merkeistä mitään vastaavaa joten siinä yksi ratkaiseva tekijä meidän tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Äh, mä en nyt saa lainattua noita viestejä, mutta kyllä se 930? on se summa mikä meiltä tohon autoon menee, sanotte mitä tahdotte.
Mahtaakohan kyseessä olla tosiaan liisattu auto? Eikä siis autoetu? En mä noista sen enempää tiedä, mutta itse kun ajelin aikoinaan työsuhdeautolla, niin se meni just noin ku Nyynä selitti. Eli bruttopalkan päälle tuli auton verotusarvo ja sitten siitä summasta meni vero. Eli tosiaan en maksanut sitä koko summaa, vaan ainoastaan sen verotusosuuden. Tosin mulla ei ollut täys autoetu, dieselit maksoin itse.
En minä tiedä kuka ton auton oikeesti omistaa, mutta autoetu se on.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Jos ei ole varaa maksaa käteisellä, niin ei kannata ostaa yli 30 000 euron autoa. Koska uusi auto on huono sijoitus, jonka arvo laskee hurjaa vauhtia. Ja jos sen on maksanut rahalla, josta joutuu vielä maksamaan korkoa, niin tulee kahta kautta turpaan.
Eli ostakaa auto, johon se vanha auto + käteinen riittävät.
Ostakaa vaan vanha auto ja korjakkaa sitä joka toinen kuukausi, menee äkkiä rahaa enemmän kun sen auton arvo, hyvä idea. Ja hei, älkää ostako asuntoa jos ei ole varaa käteisellä ostaa, hyvä idea, jea.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Täh?
Audi on juu. Eikä ole Volvon tai Mesen kanssa samoilla viivalla meidän mielestä. Quattrolle ei ole kummallakaan noista merkeistä mitään vastaavaa joten siinä yksi ratkaiseva tekijä meidän tapauksessa.
Ootteko perehtynyt volvon ja mesen mallistoihin?
Teettekö paljonkin tyyliin jollain 3-4 litrasella autolla? Huristelette varmaan 200 sataa motarilla. Nyt voisit vähän lopettaa noi pupu puheet suusta, puhu sitten meseistä ja volvoista kun todella tiedät.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut haluaa pätee autoilla, toiset ei. Vaikka ei meillä vanha auto ole, mutta mua naurattaa sellaset tyypit jotka on ihan kuhana jossain autossa, avataan ovet kilsan päästä ja kattellaan ympärilleen et näkikö joku. * REPEE *, epäilen pampsselssonista sellasta
Täh?
Ootteko perehtynyt volvon ja mesen mallistoihin?
Teettekö paljonkin tyyliin jollain 3-4 litrasella autolla? Huristelette varmaan 200 sataa motarilla. Nyt voisit vähän lopettaa noi pupu puheet suusta, puhu sitten meseistä ja volvoista kun todella tiedät.
Eiks tää nyt oo jo aiheetonta? Alusta asti? Onko Pamppelsson jossain vaiheessa pyytänyt mielipiteitä heidän autovalinnastaan? Ja mitä se on sulta pois jos heidän mielestään Audi on paras?