TE JOILLA USEAMPI RASKAUS TAKANA!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassu

Vieras
Tässä ollaan pikku kakkosta yritetty jo jonkin aikaa, ja kuukautiset minulla nyt kaksi päivää myöhässä.

Olisin kysynyt että miten paljon aikaisemmin toisessa/useammassa raskaudessa olet aavistanut tai tuntenut raskauden?Kun sanotaanettä että synnyttämisen jälkeen tietäisi aikaisemmin olevansa raskaana.

Ehkä luulen höpöjä mutta voiko näin alkuvaiheessa (jos siis olisin raskaana) tuntea olevansa raskaana? alavatsa ollut "outo" ja vessassa pitänyt hypätä useammin, lisäksi väsy tuntuu nujertava minut täysin (joka tosin voi johtua myös helteistä).Mutta vahvin tuntemus on tuo vatsa, muljahtelua ja turvotusta.

Armahtakaa tyhmää ja kertokaa viisaammat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja T:
En halua lapsia. Ostin koiran.

liittyypä ketjuun...

Mutta vastatakseni ap:n kysymykseen. Tunsin aikaisessa vaiheessa.Oli vain sellainen olo että nyt on matkalainen kyydissä."muljahtelu" voi hyvinkin kuulua oireisiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tokihan sen testin voisi tehdä, mutta liian usein on tullut siinä sitten pettymys :( Tosin testikin on 30 kilometrin päässä vielä kaupan hyllyllä :)

Pettymykset karaistaa. Tai sitten ei.
Itselläkin on tullut muutamia negatestejä ulvottua. :snotty:
 

Yhteistyössä