Te joilla "vain" yksi lapsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viersa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toistaiseksi meillä on vain yksi lapsi ( 4v ), mulle saattaisi tämä yksi riittää mutta mies on jo pitkään kuumeillut toista ja mä oon myöntynyt nyt tässä myös.
Ja kyllä, elämä on ollut helppoa tämän yhden kanssa, se on yksi syy miksi en ole toista lasta halunnut. Mutta poika on jo sen verran iso ja toivoo itsekin sisarusta, joten tässä vaiheessa se toinen lapsi tuntuu kuitenkin ihan hyvältä ajatukselta. :)

Meillä on yksi 1v5kk ja haluaisin kyllä ainakin yhden lisää. Mutta, tässä on elämätilanteet sillä tavalla, ettei heti perään ollut ja ole ihan vielä mahdollisuus. Itseasiassa tämä ensimmäinenkin tuli ilman lupaa, joskin toivotimme tervetulleeksi. Toivoisin silti, että vuoden sisään pääsisimme yrittämään toista. Itse uskoisin, että voisi jollain tavalla jopa helpottaa ainakin jossain vaiheessa sisarus, josta olisi seuraa - vauva-aika tietty toinen juttu, mutta sehän menee äkkiä. Huomasin tuossa kun oltiin kaveriperheen luona, että tytöt leikkivät tosi hyvin keskenään (6v, 3v, meidän ~1,5v) ainoastaan nuorimmainen 8 kk, ei vielä juuri osallistunut, mutta kohta varmaan hänkin. Omasta mielestäni sisarukset ovat rikkaus. nimim. itsellä vain yksi

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
ja sit toisekseen, ekassa raskaudessa mulla oli läheinen suhde vaaleaan arabialaiseen yli 20 viikkoa ja pelkään et sama toistuu...

sori mutta nyt meni ohi ja kovaa....

älä mulla ihan sama juttu :D :laugh: :laugh:

ihanaa, mulla taas sytytti heti, kun samanlainen suhde oli täälläkin menossa...

Yhteistyössä