Te jotka ETTE imetä, tuleeko teillä rinnasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua!"

Vieras
..nestettä jos puristatte? Mä oon lopettanut imetyksen jo yli vuosi sitten, ja edelleen tulee maitoa kun puristan rintaa. ONko toi normaalia vai onko syytä huolestua? Imetin 18 kk.

Siis imetit lastasi puolitoista vuotiaaksi? Ohhoh. No mutta eipä tuo nyt niin ihme ole jos muutamia tippoja vielä heruu, siinä menee aikaa kun hormoonit tasapainottuvat ja tottuvat taas toisenlaiseen.

Ekaa imetin 22 kk ja tokaa 18 kk, joten onhan nuo tissit aika paljon käytössä olleet. Mutta jotenkin tuntuu että siitä imetyksestä on jo IKUISUUS ja yllätyin kun huomattiin miehen kanssa että nehän on ihan käyttökunnossa edelleen :/ Ei siis teistä muista syytä mennä läkärille vielä? Googlasin että pitäs tutkia jos imettämättömällä tulee rinnasta nestettä, jotain syöpäepäilyjä kai.

Mulla on imetyksen lopetuksesta kulunut 1,5 vuotta ja edelleen puristamalla tulee valkoista nestettä, voi jopa suihkuta, jos sopivasti puristaa. En ole ajatellut huolestua vielä.

On normaalia. Mulla tulee kanssa maitopisara, imetyksen lopettamisesta 10 kk, imetin 15 kk.
Sillä imettämättömällä tarkoitetaan sellaista, joka ei ole koskaan imettänyt.

Ei tullut, rinnat oli kyllä kipeet kun maito nousi mutta tasottui vaikka en imettänny enkä puristellu rintojanai. Sain synnärillä maidon tuloa estävän pillerin.

Yhteistyössä