Te jotka ette ole saaneet/halunneet tietää sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyrtsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyrtsi

Vieras
Siis jos sukupuoli ei ole selvinnyt tai ette ole halunneet tietää, onko teillä ollut vahva tunne jommasta kummasta ja onko pitänyt paikkansa?

Meille kun ei ultrassa mitään selvinnyt ja mulla on ollut koko ajan äärimmäisen vahva tunne tytösä, jännää nyt sitten kuinka se äidinvaisto pelaa...

tokassa ei saatu tietää varmuudella , ensin oli et poika tulee, sit et tyttö. ite olin varma että olis poika, koska halusin tyttöä ja ajattelin etten stä saa kuitenkaan, ja no, poika tuli :)

mä en saanut tietää vaikka asiaa tiedustelin..mitään tunnetta ei ollut etukäteen..paitsi jotenkin vaan varauduin hyvin vihreä-beige-siniseen-värimaailmaan..mutta neiti sieltä tuli :)

Kuopusta luulin koko ajan pojaksi. Tosin päivää ennen syntymää ultran perusteella hänen piti olla yli nelikiloinen. Syntyi sitten karvan päälle kolmikiloinen tyttö. On tosin "lunastanut" poikatunteen sillä, että käyttäytyy stereotyyppisen poikamaisesti, ensimmäisenä maailmaan päästyään, vielä napanuorassa kiinni ollessaan vetäisi multa tippaletkun irti suonesta. Ollut aina vauhdikas, vilkas, aktiivinen, kovaääninen jne., nämä ominaisuudet yleensä poikiin yhdistetään. Silti hän saa kotona olla nimensä mukaisesti prinsessa.

Mulla oli kokoajan hyvin vahva poikaolo. Ultrassa sukupuoli ei näkynyt.
Poika tuli.
Jostain syystä olin raskauden aikana hankkinutkin vain poikatavaroita...

Kysyttiin kummassakin raskaudessa, mutta eivät suostuneet näyttämään itteään sellaisessa kulmassa että olis osannut ultraaja sanoa. Eikä oikeestaan oo mitään oloakaan ollut..ekassa ehkä vähän ajattelin että poika tulis mut tuli tyttö. Kuten toisenkin kerran:)

No, mie halusin esikoisesta ihan epätoivoisesti tyttöä, joten en paljon vaistojani kuunnellut. Tyttö tulikin. Kuopus vaikutti aluksi mun mielestä pojalta, mutta loppua kohti aloin käydä epävarmemmaksi: jos se oliskin tyttö. Ja tyttö tuli taas :)!

Kaksi ensimmäistä meni "olotilojen ja etiäisten" mukaan nappiin- poikia ovat molemmat! Esikoista odottaessani hommasin hyvinkin varhain äijämäistä vaatetta ja sinisävyistä, niin vahvana tuli tunne pojasta. Nuorimmaista odottaessani kaikki raskauden oireet olivat ihan samanlaiset kuin pojiltakin mutta jotain "outoa" mukana, joten ihan varma en mahassa pyörivästä ollut...ja tyttö sieltä tulikin!!

Mulla on ollut kolmessa raskaudessa ihan alusta asti vahva tunne kumpi tulee, ja aina osunut oikeaan. Toisen ja kolmannen sukupuoli on siis näkynyt ultrassakin sitten myöhemmin, mutta olen tiennyt jo ennen ultraa sen.

Nelosta odottaessani taas ei ollut mitään tunnetta kumpi tulee. Enkä halunnut sukupuolta etukäteen tietää, vaikka ultrassa se kuulemma hyvin näkyi ja lääkäri olisi sen kertonut. Tyttö tuli.

Itsellä oli aika vahva poikaolo raskausaikana, äitini jaksoi toistaa että tyttö sieltä tulee. Masu oli "poikamallia". Ultrassa eivät kertoneet kumpi on, eikä sitten edes ya-kontrollissa tullut kysyttyä. No, tyttö sieltä tuli :heart:

no meillä en kysynyt, pelkästään arvailuja kuulin. ja neuvolassa väitettiin että syke kuulostaisi pojan sykkeeltä ja myös ultran tekijä puhui "kaverista". tyttö se silti oli.

molemmista lapsista mahaa sanottiin poikamahaksi, siis kapea ihminen olen, joten mahakin oli kapea, eikä leveä. tyttöjä ne silti oli molemmat, vaikka suvun sairaanhoitajat ja neuvolassa pojaksi luultiin.

itse tein netissä ne testit, joissa kysellään mitä tekee mieli jne. ja ne kyllä pitivät paikkansa, eli tyttöä ne veikkasivat.

Kyllä on ollut vahva tunne aina, tosin kakkosen kohdalla vähän ennen laskettua muistaakseni se jo kerrotiinkin. Tosin siitä ei mitään hyötyä ollut, kun kaikki oli jo hommattukkin valmiiksi. Kolmosen kohdalla saatiin myös sitten tietää että on tyttö, joskus kun raskaus oli jo yli puolen välin. Silloinkin tunne oli jo alusta asti vahva. Muutenkin olen ollut sellainen, että olen uskaltanut jo ruveta ostamaan oikean värisiä kamppeita, tosin olen ollut varuillakin että voin olla väärässä, ja jopa lääkärit voivat olla väärässä. Joten unisexiäkin kaapeista löytyi enimmiksiin.

Yhteistyössä