Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kivarri:
Ei ole pakko juoda. Humala ja parin seurustelujuoman ottaminen ovat kaksi eri asiaa. Se ei kaikilta onnistu. Eli ollaan joko selviä tai humalassa.
Itse tykkään ottaa kaksi olutta, ehkäpä siiderin, ja siihen se jää. Humalassa en ole ollut kotona kertaakaan kahteen vuoteen, eli niin kauan, kuin minulla on ollut lapsi huolehdittavana.
Lapset ja känni eivät kuulu yhteen, sen tietää jokainen. Mutta kaikki eivät pysty hillitsemään juomistaan siihen kahteen tai kolmeen.
Mie tedän et oon rutkuttanut näistä joulujuomisista, mutta oon tehnyt sen vain ja ainoastaan tästä syystä. Meinaan vaan, että oon melko varma siitä, että palstan kymmenistä kohtuukäyttäjistä ainakin osa on sellaisia, joilla "sivistynyt ottaminen" lipsahtaa kännäämisen puolelle - myös jouluna.
Ups, meni ohi aiheen...
ei nyt millään pahalla,mut ihan oikeesti sieppaa tommonen,jos sinä nyt et jostain syystä taho juoda niin se selvä.ei se silti tarkota että kenenkään pitäs sulle perustella sitä et juo.
ja jos sanoo et juo pari,niin tuskin sulla niin noitavaistoja on että tietäsit juoko sen pari vai mitä.kolmanneksi,tämä aihe on niin väkisin väännetty!ilmeisesti et saa kaipaamaasi huomiota niin pitää tulla provoon tänne,koska sitähän tuo on:sun tyyli kirjottaa tästä asiasta on provosoiva.
täällä on vähän väliä tämmönen sama alotus niin etkö vois käyttää tota hakua ja ettiä ne entiset ketjut,ja niistä niitä vastauksia.
Voi herranjumala :headwall:
Jos sua sieppaa tämmöinen, niin olepa kuule hyvä ja jätä ketju avaamatta ni ei tarvi raivostua. Tai mee vaikka ihan nukkumaan, ei tuu edes kiusausta tulla tänne vittuilemaan muille.
Kenenkään ei todellakaan TARVI perustella MULLE mitään, mutta totta helvetissä mä saan udella ihmisten syitä jos se mua sattuu huvittamaan? Vai? Mulla ei oo mitään tarvetta hankkia huomiota - kunhan osallistun keskusteluun siinä missä muutkin. Onko se kiellettyä?
Tämän ketjun tarkoitus oli ihan puhtaasti ihmetellä asiaa. Tuo lainaamasi pätkä liittyy ihan toiseen aiheeseen; sitä on siis käsiteöty ihan muissa ketjuissa. Ja mitä tulee noihin oletettuihin noitavaistoihin, sanotaan nyt vaikka niin, että läheltä oon nähnyt liikaa tuota "sivistynyttä tissuttelua", joka ei sitten ole onnistunutkaan... koskaan en oo sanonut, etteikö se VOISI onnistua, mutta ei kaikilta.
Enkä mä oo huomannut missään mitään käskyä olla avaamatta uutta ketjua aiheesta, jota joku on joskus sattunut jo käsittelemään. Voi vittu.