V
vieras
Vieras
Miksi juon?
nestetasapaino on hyvä pitää kondiksessa!
Mulle tulee juodessa rentoutunut olo,saan unohtaa edes hetkeksi omat traumani(lapsena hyväksikäyttö,raiskaus aikuisiällä,huumeaddiktio,olin katulapsi jne.jne.)
Tämän kaiken arkipäivän keskellä johon aiemmin PYRIN tähän ihanaan olotilaani olla normaali ihminen saan katkoa kun juon itseni humalaan..unohdus!! Ja kyllä...käyn terapioissa (viimiset 10v!
)jep,tiedän olevani huono ihminen..mutta yrittäessäni puhua nk.normaaleille ihmisille omista traumoistani te reppanat ette pysty edes perkele käsittelemään sitä noin puhetasolla(ei myöskään monet ammattilaiset)joten kokea tämä kaikki paska on pikkasen eri asia..ja siittä haluan irtiottoja;muistoista kuinka isä tuli makkariin ollessani 4v,kuinka mun piti ottaa sen "pippeli" suuhuni jne. ja ollessani 6v,se tunki sen pippelin sisääni!!
sittemmin mut heitettiin kadulle,13v:nä,omasta kodistani,elin kavereitteni nurkissa ja nuorten yömajassa...
Sieltä mä nousin tähän "normaaliin" elämään ja otan välillä alkoa unohtaakseni tuskaset muistot!
Teenkö siis väärin????????????
nestetasapaino on hyvä pitää kondiksessa!
Mulle tulee juodessa rentoutunut olo,saan unohtaa edes hetkeksi omat traumani(lapsena hyväksikäyttö,raiskaus aikuisiällä,huumeaddiktio,olin katulapsi jne.jne.)
Tämän kaiken arkipäivän keskellä johon aiemmin PYRIN tähän ihanaan olotilaani olla normaali ihminen saan katkoa kun juon itseni humalaan..unohdus!! Ja kyllä...käyn terapioissa (viimiset 10v!
sittemmin mut heitettiin kadulle,13v:nä,omasta kodistani,elin kavereitteni nurkissa ja nuorten yömajassa...
Sieltä mä nousin tähän "normaaliin" elämään ja otan välillä alkoa unohtaakseni tuskaset muistot!
Teenkö siis väärin????????????