te jotka käytätte e-pillereitä ehkäisynä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamas"

Vieras
kuinka usein teillä on seksiä?

Itse harkitsen pillereiden aloitusta mutta mietin onko kannattavaa jos seksiä on 1-2krt viikossa. Kondomilla menty jo useita vuosia eikä se minua enää miellytä..

Voi tatti mikä kysymys....meillä on vilkas lapsi ja seksiä ei todella ehditä/ jakseta harrastella hyvä jos 1-2 krt /kk.
Työ ja kodinhoito imee mehut.

Pillereistä on muutakin iloa kun pelkkä ehkäisy; kierto on säännöllinen ja tarvittaessa siirrän menkkoja tärkeän matkan tms. johdosta.

vastaan nyt vaikken pillereitä käytäkään enää. Mä en palais mistään hinnasta pillereihin (kroppaa sekottamaan).. meillä seksiä 3-5krt viikossa ja kumeja käytetään vaikken niistäkään hirveesti tykkää. Mulla kierto onneksi säännöllinen ihan luonnostaan. Meilläkin muuten vilkas lapsi, mä taas nimenomaan jaksan paremmin juurikin sen seksin ansiosta..

Ihan on päivittäin seksiä, joskus useammmankin kerran päivässä!

Mutta kuten Mep kirjoitti, on noista pillereistä muutakin hyötyä, kuin raskauden ehkäisy. Kierto on säännöllinen, itsellä menkkakivut helpottaneet ja vuoto huomattavasti niukempaa. Myös iho on pysynyt paremmassa kunnossa. Harmikseni mulla ei onnistu tuo menkkojen siirto, mutta aika monella kuulemani mukaan toimii oikein hienosti.

otin hieman selvää neistä ja ilmeisesti aurallisesta migreenistä kärsivälle ei edes määrätä tavallisia e-pillereitä vain minipillereitä?

onko minipillereissä samat ominaisuudet kun normaali e-pillereissä?