te jotka käytätte e-pillereitä ehkäisynä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamas"

Vieras
kuinka usein teillä on seksiä?

Itse harkitsen pillereiden aloitusta mutta mietin onko kannattavaa jos seksiä on 1-2krt viikossa. Kondomilla menty jo useita vuosia eikä se minua enää miellytä..

itse syönyt pillereitä jo vuosikaudet. Ihan kätevää, ja kyllä tuntuukin paremmalle ilman kumia. Pillerit saattaa tulla sitäpaitsi halvemmaksi, riippuu merkistä. Itsellä kolmen kk:n satsi maksaa 7€.

Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että joillakin pillerit saattaa aiheuttaa limakalvojen kuivumista.

no pillerit aiheuttaa seksihalujen menetyksen, joten se on erittäin varma ehkäisy...

Jos suunnittelette vauvaa niin jatkakaa kumilla. Ja vaihtakaa merkkiä, käyttäkää liukkaria tjsp jos ei muuten onnaa.

[QUOTE="vieras";24539927]no pillerit aiheuttaa seksihalujen menetyksen, joten se on erittäin varma ehkäisy...

Jos suunnittelette vauvaa niin jatkakaa kumilla. Ja vaihtakaa merkkiä, käyttäkää liukkaria tjsp jos ei muuten onnaa.[/QUOTE]

Vähentää korkeintaan. Kyllä mulla silti haluja on. Ilman e-pillereitä liikaakin. Joten nyt on ihan hyvä.

ehkä tuo halujen väheneminen olis vaan plussaa kun tuntuu että minä olen se joka ajattelee seksiä 24/7 ja miestä huvittaa korkeintaan kerran viikos.

mutta tuo kuivuus on kyllä tosi huono juttu mikäli sellasta ilmenee....kärsin jo muutenkin kuivuudesta... mutta ehkä on olemassa sellaisia valmisteita jotka ei kuivata?

mitä nyt ehkäisyn luotettavuuteen tulee niin kolmas lapsi on tervetullut mutta ei kuitenkaan nyt heti...