Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Täh jos teinään noin 1200 bruttona, niin käteen jä semmoinen 900 nettona.
Parhaimmillaan Kelasta saa n. 500 euora käteen plus lapsilisät päälle esim. jos kaksi lasta on se se 210,50 euroa, niin silloin ei oikein kannata mennä töihin ja maksaa 2 lapsen hoitokuluja.
Kyllä ne lapsilisät saa vaikka käy töissäkin, joten ne pitää laskea molempiin laskelmiin mukaan!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja on sellainenkin:vaihtoehto, että päivät kotona, mutta illalla jotain pientä työtä, siis jos mies illat kotona. hyvää vastapainoa, ei tarvitse viedä hoitoon ja silti voi tienata hieman ekstraa...
Anteeksi uteluni, mutta koska perhe sitten viettää yhetistä aikaa koko porukalla ja koska teillä on parisuhde aikaa jos teet töitä silloin kun mies kerrankin kotona??
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja on sellainenkin:vaihtoehto, että päivät kotona, mutta illalla jotain pientä työtä, siis jos mies illat kotona. hyvää vastapainoa, ei tarvitse viedä hoitoon ja silti voi tienata hieman ekstraa...
Anteeksi uteluni, mutta koska perhe sitten viettää yhetistä aikaa koko porukalla ja koska teillä on parisuhde aikaa jos teet töitä silloin kun mies kerrankin kotona??
itse menen töihin klo 17 ja tulen kotiin klo 20.30. Mies tulee töistä klo 15. Perhe aikaa on viikonloput sekä tuo pari tuntia ennen kuin lähden töihin. Parisuhteelle on aikaa kun tulen töistä ja lapset ovat jo nukkumassa
Iltatyöt ja kotihoidontuki tekee 350e enemmän kuussa kuin jos olisin samassa hommassa 8h päivä miinus hoitomaksut.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja on sellainenkin:vaihtoehto, että päivät kotona, mutta illalla jotain pientä työtä, siis jos mies illat kotona. hyvää vastapainoa, ei tarvitse viedä hoitoon ja silti voi tienata hieman ekstraa...
itse menen töihin klo 17 ja tulen kotiin klo 20.30. Mies tulee töistä klo 15. Perhe aikaa on viikonloput sekä tuo pari tuntia ennen kuin lähden töihin. Parisuhteelle on aikaa kun tulen töistä ja lapset ovat jo nukkumassa
Iltatyöt ja kotihoidontuki tekee 350e enemmän kuussa kuin jos olisin samassa hommassa 8h päivä miinus hoitomaksut.
Saanko kysyä mitä työtä teet? Me ollaan suunniteltu miehen kanssa tämmöistä järjestelyä, et mä hakisin jotain iltatyötä.
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:kaupanalaltahan saa suht helposti iltahommia.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kioskintäti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:kaupanalaltahan saa suht helposti iltahommia.
Joo, sitä mäkin oon miettiny, et yks vaihtoehto ois joku kaupankassa. Tai sit jotain siivoomista?? =)