te, jotka laitatte hiuksia ja meikkaatte paljon ja usein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ella

Vieras
mitä naamaan kuuluu laittaa kun kyseessä on perusmeikki? pitääkö kasvot puhdistaa ensin jotenkin? haluaisin rajata silmät, joten kumpi siihen tehtävään on parempi: kynä vai nestemäinen eyerline?
sitten olisi kysymys hiuksista: rasvoittaako muotovaahto ja hiuslakka hiuksia? miten latatte hiukset, kun lähdette ulos? miten hiukset föönataan?`ja onko tämä sama asia: hiustenkuivain=fööni?

Mä puhdistan aamuin illoin naamanpesuaineella ja sitten kosteuvoide päälle.ja arkimeikkinä mulla on meikkivoidepuuteri,poskipuna,eyeliner,ripsari,kulmavaha ja huulikiilto.Iltamenoihin laitan sitten tummat silmät ja tekoripset.Ja muotovaahtoa kannattaa laittaa vähitellen pyyhekuivaan tukkaan ja föönata kuivaksi haluttuun muotoon.

Fööni on hiustenkuivain. Jos käyt kampaajalla, kysy siltä neuvot hiusten laittoon. Itse osaan vaan omani laittaa eli en voi neuvoa :D

Pesen naamani iltaisin. Aamulla laitan rasvaa ja meikkivoidetta, kulmakynää, luomiväriä, rajauskynää, ripsiväriä ja huulirasvaa. Eyeliner on mun mielestä vaikeampi kuin pelkkä kynä, pitää olla vakaa käsi. Käytän itse sitä lähinnä juhlissa tms ja muulloin terävällä kynällä teen rajaukset.

En tiedä muotoilutuotteiden rasvoittuvuudesta, mutta itse pesen hiukset aina illalla jos aamulla olen niitä laittanut. Ja muista suojata hiukset suojaavalla suihkeella ennen föönausta!

Kevyt ehostus päiväksi:
kasvopesu, ( väritön) päivävoide, mineraalipuuteri, poskipuna, kulmakynä, luomiväri, ripsiväri ja huulikiilto. Tähän menee aikaa viitisen minuuttia.
Juhlavampaan meikkiin lisään sävyttävän päivävoiteen, nestemäisen eyelinerin, rajaan huulet ja laitan huulipunaa. Juhlavampaan meikkiin menee puolisen tuntia aikaa.
Hiuksiin laitan pesun jälkeen ( Tigin) muotovaahtoa ennen föönausta. Lopuksi hiuskiinnettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Fööni on hiustenkuivain. Jos käyt kampaajalla, kysy siltä neuvot hiusten laittoon. Itse osaan vaan omani laittaa eli en voi neuvoa :D

Pesen naamani iltaisin. Aamulla laitan rasvaa ja meikkivoidetta, kulmakynää, luomiväriä, rajauskynää, ripsiväriä ja huulirasvaa. Eyeliner on mun mielestä vaikeampi kuin pelkkä kynä, pitää olla vakaa käsi. Käytän itse sitä lähinnä juhlissa tms ja muulloin terävällä kynällä teen rajaukset.

En tiedä muotoilutuotteiden rasvoittuvuudesta, mutta itse pesen hiukset aina illalla jos aamulla olen niitä laittanut. Ja muista suojata hiukset suojaavalla suihkeella ennen föönausta!

eli suosittelet kynää silmiin? minkä merkkinen olisi hyvä?

Pesen naaman aamuin illoin. Käytän ohutta ja hyvin imeytyvää rasvaa.
En ikinä voisi meikata aamulla pesemättä naamaa ensin, hyi.
Meikkivoide ja puuteri pohjaksi, kynällä rajaan silmät ja kiinnitän rajauksen vaalealla luomivärillä. Ripsiväri.
Hiuslakkaa käytän vähän, ja hiukset föönään silloin ilmavaksi kun jätän tukan auki.

Minä käytän "tylsää" kynää silmiin, kun haluan pehmeän rajauksen.
Kun haluan kovan ja tummemman, käytän eyelineriä, sellaista "pensseliä"
Mutta käytän sitä harvoin, ja silloinkin vain yläluomeen, kun sillä tulee vähän turhan vahva rajaus mulle.

Aikaa menee noin 5-10 minuuttia meikkaukseen.

Mulla on ihan vaan anytimen rajauskynä. Aina käyttäny samaa eli en osaa mutta vihjata :D se toimii mulla. Mun mielestä tylsällä kynällä tulee liian paksu ja suttuinen rajaus. Mutta sehän on makuasia.

Sille joka sanoi hyi naaman pesemättä jättämiselle, niin mun iho on kammottavan kuiva. En halua vedellä lotrata siks. Mulle tulee pakkasella jopa haavoja kuivumisen takia :|

no mulla on ihan normaali nahka, joka ei pahemmin rasvotu yöllä, mutta silti mun täytyy se aamusin pestä tai sit iltapäiväst iho rasvottuu.
Ja mullakin on tuo anytimen rajauskynä, ja kun tosiaan en halua olla mikään maalinaama arkenakin, vaan vain vähän tummentaa, niin siks käytän vähän tylsempää kynää, kuitenkin se rajaus peittyy jonkin verran sillä luomivärilläkin.
Silloin kun haluan korostaa niin käytän nestemmäistä, joka on kyllä siltikin mielestäni liian tummaa, vaikka sitäkin peitän vaalealla luomivärillä.
Joskus laitan vain kynällä ja siihen tummalla luomivärillä kiinnitys.