TE, jotka laitatte joulukortissa LAPSEN KUVAN...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sirkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sirkku"

Vieras
Niin millaisen kuvan otatte? Siis mitä lapsella on päällä, tonttupuku vai hienot "juhlavat vaatteet"? Onko tonttulakkia päässä? Missä otatte kuvan, ulkona vai sisällä? Ja misä rekvisiittaa kuvaan tulee? Mä olen tosi huono tässä, joten auttakee!!!!!!!!! :D

Olen vuosien varrella ottanut leivontakuvia, Luciakuvia (Lucia hevosen selässä, muut alpsen tiernoina), kynttilänvalantakuvia, lahjojenpaketointipotpuurin jne.
En usko, että on mitään oikeaoppista joulukuvaa tuossa mielessä vaan se mikä hyvälle omasta mielestä siltä näyttää, on hyvä

Olen vuosien varrella ottanut leivontakuvia, Luciakuvia (Lucia hevosen selässä, muut alpsen tiernoina), kynttilänvalantakuvia, lahjojenpaketointipotpuurin jne.
En usko, että on mitään oikeaoppista joulukuvaa tuossa mielessä vaan se mikä hyvälle omasta mielestä siltä näyttää, on hyvä

Ei varmasti olekaan mitään oikeaoppista, enkä sitä meinannutkaan, vaan haluaisin vinkkejä miten muut ottaa :) Tuo piparin leivonta vois olla kiva :)

viimevuonna otin lokakuussa aurinkoisena päivänä partsilla,pieni oli isomman sylissä,tonttulakit oli päässä ja punaiset villapaidat.Tänävuonna askarreltiin kortit.

Itse teetin nyt joulukortit lapsen 1-vuotiskuvasta juhlavaatteet päällä (alkusyksyllä kuvattu) Mutta mun mielestä riittää, että lapsen persoona tulee siinä kuvassa esille. Tonttulakki yksistäänkin tietty antaa oman lisänsä kuvaan. Nämä on niin makuasioita :) Onnea kuvauksiin.

Ulkona tavishaalarit +tonttulakki, tallilyhty, luminen metsä tai harmaata hirsiseinää. Sisällä tonttulakit ja punaiset vaatteet ( meillä tyttöjä, joten löytyy), rekvisiittana sähkökynttilöitä, kuusenkoristeita, sininen, punainen tai valkoinen tausta ja ympäristö. Sisällä ilman salamaa, jotta saa hämyisen tunnelman.

otin kuvan tytöstä pihalla toppavaatteissaan,tuli niin hyvä ilme ja kuva että otin sen sitten joulukorttiin,ja kaveri editoi tietokoneella tonttulakin päähän ja mahtavan taustan. :)

Yhteistyössä