Te jotka noin syvästi vihaatte noita lapsista otettuja joulukorttikuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
No johan on jollain herne tiukasti nekkosessa. Kai sitä nyt saa yhden kortin kuvailla tänne, vaikka se kortti ei ollut taiteellisesti tai mitenkään muutenkaan kovin hieno. Te olette kyllä NIIN tekopyhiä että naurattaisi jos ei itkettäisi.

Kovaan ääneen olette täällä huutamassa että kuvakortteja ei saa haukkua, ei saa!! Mutta jo seuraavassa hetkessä olette kuin kakarat jonkun yhden nikin kimpussa tai nauratte jollekin yhden lapsen äidille kuka ei mitään osaa jne.

hienoa jos koet niin tekopyhiksi ihmiset, jotka ei saa kiksejä jonkun lapsen ulkonäön haukkumisesta.
mä voin sanoo että joku lapsikortti on ruma ,mutta ei se ole ruma siksi, että lapsen hampaat on vinot tms.
mut mähän olen sitten vissiin vittu jeesuksesta seuraava kun noin ajattelen :D

Joskus lapset nyt vaan on rumia, ja jos joku laittaa rumasta lapsesta joulukortin niin onhan se vähän koomista :D

Löysätkää pipoa!

Pointtihan on siinä, että ei niitä kortteja lähetetä siksi että niiden lasten pitäisi olla kuniimpia kuin ovatkaan, vaan idea on juuri siinä että lapset ovat omansa näköisiä. Tätä pinnalliset ihmiset eivät tunnu käsittävän. Jos te häpeilettä jokaista ulkonäöllistä "virhettä" lapsessanne, niin älkää olettako että jokainen ihminen alkaa lapsiaan piilottamaan.
Enkä usko että tällaisessa haukkumisessa on kyse kateudesta niitä toisten lapsia kohtaan, mutta aika paska elämä itsellä pitää olla että viitsii edes palstalla nimettömänä jonkun lapsen ulkonäköä haukkua, sairasta jopa.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä lähinnä inhoan koko joulukortti-ideaa. Että on pakko postittaa kortti jokaiselle kumminkaimalle. Yhtä ärsyttäviä on tiimarin tusinakortit kun kakara tonttulakki päässä kortit.

Sä oot kyllä jokaisesta aiheesta aina niin happamalla mielellä. Olisi yllättävää joskus lukea jotain iloista ja positiivista sinun näppäimeltä.
Vai oletko vaan perusluonteeltasi sellainen joka löytää kaikesta paskaa?

Ehkä mä en kommentoi kun niihin negatiivisiin aiheisiin? Mutta sehän on täällä kiellettyä.....
Perusluonteeltani en ole sellainen joka löytää kaikesta vain paskaa. Satun vain elämään tällä hetkellä keskellä isoa paskavuorta.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Mä lähinnä inhoan koko joulukortti-ideaa. Että on pakko postittaa kortti jokaiselle kumminkaimalle. Yhtä ärsyttäviä on tiimarin tusinakortit kun kakara tonttulakki päässä kortit.

Sä oot kyllä jokaisesta aiheesta aina niin happamalla mielellä. Olisi yllättävää joskus lukea jotain iloista ja positiivista sinun näppäimeltä.
Vai oletko vaan perusluonteeltasi sellainen joka löytää kaikesta paskaa?

Ehkä mä en kommentoi kun niihin negatiivisiin aiheisiin? Mutta sehän on täällä kiellettyä.....
Perusluonteeltani en ole sellainen joka löytää kaikesta vain paskaa. Satun vain elämään tällä hetkellä keskellä isoa paskavuorta.

Se selittää paljon ja kiitos rehellisyydestä.

Yhteistyössä