Te jotka olette menneet kihloihin jouluaattona... niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muistaako teitä kukaan esim. onnitella? :) tai no tarviiko edes onnitella, mutta muistaako kukaan? mielenkiinnolla kysyn kun minä olen mennyt kihloihin jouluaattona niin se on aina sivu seikka eikä kukaan muista sellasia. Hyvä kun itsekkään siinä hässäkässä muistaa :D

ei kait meidän kihlajaispäivää kukaan varmaan edes tiedä, enkä kyllä haluakkaan! Sehän on sellanen parin henk. koht. juttu, tietenkin sillon onnitellaan kun kihloihin mennään, mutta siitä eteen päin se on mun mielestä sen parin ihan oma päivä!

No ei, me olemme menneet kihloihin vuoden viimeisenä päivänä.

Hääpäivästä soisin jonkinlaisen etukäteisonnittelun, mentiin tämän vuoden lokakuussa naimisiin mutta päivästä ei hajua, joku puolen kuun lauantai :D

Ööö, siis miksi pitäisi muistaa? En mä ainakaan voi millään muistaa kaikkien kihlautumispäiviä, hyvä kun synttärit muistan.

Ei mun mielestä tarvitse kenenkään muistaa muuta kuin silloin, kun on menty kihloihin. Niitä vuosipäiviä voi jokaiken pari viettää keskenään.

Mä en edes odota mitään onnitteluja (paitsi ehkä tänä vuonna sais toi mies edes muistaa). Me valittiin jouluaatto ihan sen takia, että voidaan sitten kertoa kaikille edes suurinpiirtein samaan aikaan. Me kun ei haluttu juhlia kihlajaisia, mutta silti haluttiin kertoa uutinen naamatusten sukulaisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No kuka nyt muistaisi muutenkaan toisten ihmisten kihlajaispäivää..?! Ei mulla ainakaan oo mitään hajua toisten kihlajaispäivistä, hyvä kun omansa muistaa =)

Sama täällä.
Hyvä, että hääpäivän muistan :D

me ei kyllä edes itte muisteta kihlajaispäiväämme... monesti ehtii hääpäiväkin mennä ohi, ennen kun sen muistaa. muistetaan sitten toisiamme ihan muuten vaan, tavallisena päivänä arjen keskellä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me ei kyllä edes itte muisteta kihlajaispäiväämme... monesti ehtii hääpäiväkin mennä ohi, ennen kun sen muistaa. muistetaan sitten toisiamme ihan muuten vaan, tavallisena päivänä arjen keskellä. :)

pakko vielä lisätä, että ei meiän suvusta/kavereista kukaan edes tiedä meiän kihlajaispäivää. eikä me tiedetä kenenkään muun kihlajaispäivää.

Yhteistyössä