V
Vieras
Vieras
kotona, itsellä juuri ei tuloja, niin antaako miehesi ostaa mitä haluat itsellesi, jos hän käy töissä, saa suht hyvää palkkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä oon aina saanut tehdä omilla rahoillani mitä haluan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä oon aina saanut tehdä omilla rahoillani mitä haluan.
Oisko aika opetella lukemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä oon aina saanut tehdä omilla rahoillani mitä haluan.
Jaa, mitähän mie en nyt ymmärtänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä oon aina saanut tehdä omilla rahoillani mitä haluan.
Jaa, mitähän mie en nyt ymmärtänyt![]()
Kysyttiin että jos esim sulla ei ole juurikaan tuloja, olet työtön tai kotiäiti ja elätte päänsääntösesti miehen rahoilla
Nyt mäkin vasta tajusin vastauksesiAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No mie sain kotona ollessa pientä äitiysrahaa (vai mikä se on nimeltään) ja sitten myöhemmin kotihoidon tukea. Niillä maksoin osan ruoasta ja n. puolet käytin omiin menoihini. Miehen rahoja en koskaan pyytänyt henk.koht kuluihini.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:mun mielestä on järkyttävää että on "omat rahat" varsinkin jos on lapsiakin.
okei, minä käyn töissä mutta vaimohan hoitaa kodin ja lapset..
pitäisikö sitä kodin/lastenhoitaja palkata?
me kun muutettiin yhteen niin oli heti yhteiset rahat ja hyvin on toiminut.
jos isompia hankintoja jommalla kummalla niin siitä sitten aina keskustellaan.
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:mun mielestä on järkyttävää että on "omat rahat" varsinkin jos on lapsiakin.
Näinhän se fiksua onkin (enkä tarkoita etteikö se toisinkin voisi toimia, huom, kaikki muut), jos molemmat osaavat käyttää rahaa järkevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:mun mielestä on järkyttävää että on "omat rahat" varsinkin jos on lapsiakin.
Näinhän se fiksua onkin (enkä tarkoita etteikö se toisinkin voisi toimia, huom, kaikki muut), jos molemmat osaavat käyttää rahaa järkevästi.
no on se nyt kumma jos ei kaksi aikuista perheellistä ihmistä osaa rahaa käyttää järkevästi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:mun mielestä on järkyttävää että on "omat rahat" varsinkin jos on lapsiakin.