Te, jotka toivotte poikaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi muuten moni olettaa, että tyttölapset ovat "prinsessoita" ja "rauhallisia hömpöttelijöitä"?

En mä tunne tollasia juurikaan, ennemminkin ne "prinsessat" ja "rauhalliset hömpät" ovat yksi naistyyppi, eikä edes kovin yleinen.

Mä en myöskään ymmärrä tätä että tytöt olisi pääsääntöisesti jotenkin "rauhallisia" ja "ihania prinsessoita". Päiväkodissa töissä olleena olen kyllä pannut merkille, että ne on nimenomaan tytöt jo pienestä saakka jotka voi olla tosi räävittömiä (ehkä just siksi että vanhemmat kohtelee prinsessana?) ja jotka harrastaa paljon sitä porukan ulkopuolelle jättämistä muita kohtaan ja kiusaamista.

Pojat pystyy leikkimään isommissakin porukoissa eikä kiusaaminen ole "se juttu", niinkuin tytöillä monesti tuntuu olevan. Ja paljon olen hoitanut pieniä poikia, jotka on rauhallisia, ihania ja kilttejä. Monet isommatkin pojat osaa olla tosi fiksuja ja hyväkäytöksisiä, ihan siinä missä tytötkin.

Eikä tämä nyt ollut tyttöjen mollausviesti. Minulla on yksi poika, ja jos voisin toivoa niin olishan se kiva jos seuraava olisi tyttö. Olisi mukava olla sekä pojan että tytön äiti. Mutta toinen poikakin kelpaa <3

Miksi muuten moni olettaa, että tyttölapset ovat "prinsessoita" ja "rauhallisia hömpöttelijöitä"?

En mä tunne tollasia juurikaan, ennemminkin ne "prinsessat" ja "rauhalliset hömpät" ovat yksi naistyyppi, eikä edes kovin yleinen.

Mä en olettanut muksusta mitään. Lähinnä toivoin siitä poikatyttöä, jollainen olen ollut itsekin. Mutta tuo nyt vaan on ihan umpiprinsessa. Viehättynyt syntymästään saakka kaikkeen kimaltavaan, pörröiseen, ja pinkkiin. Vaikkei hänelle niitä alun alkaen ole tyrkytetty tai ostettu. Kun on osannut tahtonsa sanoa lelujen tms suhteen niin sitten vasta.
Mutta rauhallista hömppää tuosta ei kyllä saa tekemälläkään, tuon pinkkiin mekkoon ja höyhyenpuuhkassa tälläkin hetkellä tanssivan tytön yks isoimmista kesän kokokohdista on se, kun naapirin setä on luvannut ottaa mukaansa korjaamolle, rasvamonttuun hitsausoppiin :heart: :D
Ai, ja teini-ikäiset serkkupojat ovat luvanneet otta mukaan futisjoukkueeseensa. Sekin menee ohi pikkusisaruksen syntymästä ja vauvahöpinöistä noin sata-nolla.

Yhteistyössä