te kenellä veristä vuotoa ollut alussa ja silti kaikki hyvin ollut/mennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
täällä kaivataan nyt miehen sylin lisäksi apua teiltä rakkaat :ashamed:

tänään rv 7+3 menossa ja töissä veristä vuotoa tuli. maha arka ja kipeä (ei kuitenkaan niin kipeä kuin esim menkkojen aikana).
km takana ja nyt tätä olen koko raskauden alkutaipaleen pelännyt.. :ashamed:

sanokaa että toivoa voi olla vielä, mä olen niin maassa että voisin vaan itkeä- lasten takia yritän hillitä itseäni.

huomenna onneksi ultra joten tuomioni saan silloin viimeistään..

mä niin toivoin tätä meille ja toivon edelleen. pelottaa siti että entä jos.. :/ :'(

mulla on neljä lasta.yks km ja nyt odotan ja mulla on kolmen lapsen odotusaikana tullu veri vuotoja,jonkun kohdalla ihan runsastakin niin et oon ollu varma et kesken tuli mut eipä vaan ole tulleet!eli aina on toivoa :wave: :hug:

Mulla oli rv 12 asti veristä vuotoa. Asia oli tosi inhottava kun kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ei verta tullut ollenkaan.
Pelkäsin ihan samalla tavalla kun sinä, mutta neuvolassa rauhoiteltiin että jos sidettä ei tarvitse ja pikkuhousunsuoja riittää ei hätää ole.
No mitä pidemmälle mentiin sitä enemmän verta tuli, yhtenä viikkona muistaakseni rv 11 tuli verta joka päivä, ensin limaista sen jälkeen koko ajan verisempää vatsa oli kova ja kuukatiskipujen tapaista jomotusta oli koko ajan. Olin ihan sata varma että km tulee. Siiten verinen vuoto loppui kun seinään ja sen jälkeen verta ei ole tullut tipan tippaa.
Lohtua ei antanut mulle edes rv 6+ käynti yksityisellä ultrassa jossa syke todettiin. Nyt rv 29, ja potkiva vauva masussa. Mutta verta pelkään joka ikinen kerta vessassa käydessä sen verran asia
jäi takaraivoon kummittelemaan. Voimia sinulle ja toivotaan parasta!

kiitos teille.
mulla edellinen mennyt kesken rv 13 joten pelko ollut mukana muutenkin. silloin oli yllätys se km.
2 edellisen lapsen raskaudessa eí ole ikinä vuotanut verta, joten kauhusta jäykkänä täällä ollaan.. :ashamed:
tää on niin rakas meille, että ajatuskin menettäisestä särkee miehen ja mun sydämmen kokonaan.
eilen vielä mies silitti mahaa ja puhui vauvalle kauniisti, nyt e edes uskalla toivoa mitään.. *itkee* :'(
tää on syvältä!!!!!!!!!!!!!!

:hug:
Mulla neljä lasta ennestää eikä mistään ole mitään vuotoja ollut,viime talvena keskenmeno.Mies kävi vasektomiassa ja tulin silti raskaaksi,oli rusehtavaa vuotoa välillä ja välillä veristä vuotoakin mikä alkoi yhtäkkiä ja myös loppui yhtäkkiä.
Varasin yksityiselle ajan tehtyäni pos.tuloksen ja olin varma,että keskenmeno,menin vain tarkastamaan onko kohtu tyhjentynyt.Siellä sitten 9viikkoa vanha "keskenmeno"!Nyt raskausviikkoja 16 ja aina sillontällön vuotoa.Ultrassa kaikki oli hyvin,eikä löytynyt vuodolle kummempaa syytä(ei istukasta tmv.)Lääkäri sanoi mysteeristen vuotojen ovan suht yleisiä.
Koita jaksaa huomiseen!Ja kerrohan mitä ultrassa sanoivat!!??

Mulla ekassa raskaudessa veristä vuotoa, mutta terve poika syntyi 40+1.Toisessa raskaudessa ei ollut vuotoja. Tässä kolmannessa verenvuotoa ollut jatkuvasti viikolta 12 lähtien ja nyt viikkoja 20+6, monesti verta on tullut enemmän kuin kuukautisten aikana. Joten aina on toivoa !! Nyt vaan lepäilyä tämä ilta.. :hug:

Mulla oli toisessa raskaudessa lähes koko alkuraskauden ajan aina välillä vuotoja. Ekan kerran kun veristä vuotoa tuli, sitä tuli aika reilusti. Oli ilta, ja minut otettiin päivystykseen. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja epäili keskenmenoksi. Mutta hetken mietittyään onneksi kirjoitti lähetteen ultraan seuraavalle aamulle. Masuasukki oli oikein hyvävointisena masussa. Nyt tyttö onkin todella jästipäinen 3,5 vuotias.

Mulla kaksi poikaa (2001, 2004). Molemmilla on vuotanut, ekalla rv 8 ja toisella 9 viikoilla. Ensimmäisellä kerralla vuoto oli ruskeaa ja loppui parin pv päästä, mutta v 2004 vuosin oikein kunnolla ja tuli iso hyytymäkin, luulin jo että km, mutta ei. Terve poika syntyi rv 39+1! AIna on toivoa. Nyt odotellaan kolmosta rv 11+5. Haleja sulle!

Mulla vuoti viikko sitten, nyt 14+6. Verta tuli koko viikonlopun, kirkasta ja ruskehtavampaa, mutta maanantaina ultrassa kaikki hyvin, reipas sikiö potki minkä ehti. Verenvuodolle ei löytynyt syytä. Lääkärin mukaan joka kymmenennessä hyvinpäättyneessä raskaudessa on vuotoa!

Tsemppiä! :hug:

Jiksu

Mulla ollut pientä vuotoa joka on kestänyt päivän kerrallaan rv5, rv7 ja rv13 ja nyt 15+3 menossa ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Lääkäri epäili että kohdun suulla on suoni joka vuotaa helposti esim kyykistyessä eli nyt oon ottanut tosi rauhallisesti että sikiö pysyisi kyydissä. Maha oli ihan vähän kipeä mutta voi olla että se liittyi myös liitoskipuihin.
Tulethan kertomaan ultra uutiset! :hug:

Miä oon nyt kans rvlla 7+2... Ollu vuotoa koko alkuraskauden ajan... Nyt taas melkein vko ilman vuotoja ja äsken taas näytti et alkaa muuttua valkovuoto vaaleenpunaseks! Tiedän mitä käyt läpi! Se on täys h-e-l-v-e-t-t-i... :( :( Koko ajan saa pelätä et mitä seuraavaks ja millon mennään... Toivottavasti molempien masukeilla on tarrasukat kuitenkin mukana! Jos tahdot jakaa kokemuksia niin laita yksityisviestiä miulle! Tsemppiä huomiseen! :hug:

voi bulttis :hug: :hug: vieläkö vuotoa tulee?? älä heitä kirvestä vielä kaivoon. kun kohtu ja istukka kasvaa niin mun mielestä noilla viikoilla masu onkin arka. mulla ainakin on nytkin ja samat viikot ku sul. ja mullahan oli tuhru vuotoja 3 krt. raskauden alus ennen plussaa ja sen jälkeen. viikko sitten vielä tuli vähän kohdunsuulta ihan kirkasta vertakin vähän. ja sykehän ultrassa löytyi. eli kaikki voi sulla tosiaankin olla hyvin ja onkin. pakko olla!!! mä en muista mistä mä sen luin mutta joka neljännellä raskaana olevalla naisella on jossakin vaiheessa raskautta jonkin moisia vuotoja eli ne on yleisiä. mä niin sydämestäni toivon että kaikki on hyvin. :hug: jaksuka pulttis sulle hirveesti :hug: :hug: huokailen puolestasi ylöspäin että kaikki olisi kunnossa :heart: tulehan sitten ultran jälkeen kertomaan kuulumiset.

olette mahtavia :flower:
kiitos kaikille, saitte vähän toivoa tähän tilanteeseen ja saan varmasti yöni jotenkin nukuttua.
palaan huomenna kertomaan mitä löytyi, toivottavasti äidin ja isin matkustaja joka saisi 2 ihanaa isoveljeä :heart:

PulttiBois Ensinnäkin :hug: Toivotaan, että sullakin olis vaan harmitonta vuotoa! Ja ihan hyvin voi ollakkin! :hug:

Mulla oli veristä, kunnon vuotoa siinä rv 6 paikkeilla. Vuoto alko yllättäen, ennen sitä oli jomotusta alaselässä. Ekana päivänä vuoto oli ihan kirkasta verta, mutta seuraavina kolmena-neljänä päivänä oli enää ihan ruskehtavaa, ns. vanhaa verta. Kyllä siinä pelästyi, ja olin itse ainakin varma keskenmenosta, mutta täälläpä sitä mennään 28.vkolla potkiva vauva mahassa! Todella yleisiä on noi alkuraskauden vuodot!

Toivon sulle kaikkea parasta, toivottavasti on sinnikäs pikkukaveri siellä masussasi :heart:

mulla oli rv7 lähtien vuotoja vähän väliä ja jatkuivat tuonne rv13 asti.. mulla keskeytyi kaksosista tosien kasvu ja vuoteli ilmeisestikin sen takia... ite kans löin hanskat tiskiin ja olin varma et ei mene pidemmälle tämäkään raskaus.. ennen tätä oli 4perättäistä km.. :(

mut ei ne vuodot aina tarkoita km, jos oikein rajusti lähtee vuotamaan ja tulee hyytymiä paljon ni silloin on jo tilanne pahempi.. vuodosta huolimatta raskaus jatkui vaikka en olisi kuuna päivänä sitä uskonut...

tsemppiä ultraan bulttis ja pidemme peukkuja ja varpaita pystyssä et on kyse harmittomasta hommasta.. :hug: :hug:

peikko ja asukki 22+4 :heart:

Pulttis suuren suuri :hug: sulle! Täällä pidetään kans peukut pystyssä ja toivotaan et masukilla ois kaikki hyvin! Noi alkuraskauden vuodot on onneks aika yleisiä, toivottavasti vuoto ois vaan väärä hälytys ja rauhottuis aamuun mennessä!!!

:hug: :hug: :hug:

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+2 :heart: :heart:

kiitos edelleen.
yön sain nukuttua ja vuotoa ei näy enään. klönttejä ei onneksi ole tullut yhtään.
maha vaan arka edelleen ja sellainen vetelä/jäykkä olo muutenkin.
ilmoitin töihin jo että olen illan poissa, en olisi jaksanut juosta siellä ja nostella/suihkutella asukkaita jne.
parempi levätä tää päivä kun flunssa edelleen jyllää mulla :/

ultra klo 11 aikaan joten nyt vaan rauhassa odotellaan. mies lupasi tulla kesken työpäivän mukaan sinne.. :heart:

Yhteistyössä