Te ketkä hoidatte lapset itse, mutta molemmat vanhemmat on töissä...kyssäriä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raskasta on mutta pakko mikä pakko.Minä olen päivisin töissä ja mies tekee pelkästään yötöitä.Mies hoitaa aamut/päivät ja minä tyyliin illat ja yöt.Yhteistä aikaa ei nimeksikään ja lomat aika harvoin sopii yhteen.Miehellä sentään enemmän vapaa päiviä joten joskus jopa nähdäänkin ja voidaan tehdä koko perheenä jotain yhdessä.En tätä tekisi ellei nyt olisi pakko jonkun aikaa.

Viikonloput yhteistä aikaa. Harrastaa ei jaksa vaikka viikolla olisi ihan mahdollista, kun on tunti pari aikaa jolloin ollaan kaikki kotona. Yleensä silloin syödään t...

meillä oli noin kun lapsia oli vaan yksi. emme olisi pystyneet jos lapsia enemmän. ei jäänyt yhteistä aikaa eikä harrastettu mitään kumpikaan. ja appivanhemmat vielä yrittivät nakittaa miestä jos jonnekin töihin, veljelleen talkoisiin ym ja mitään tukiverkkoja ei ole, eli jos lapsi sairas tai jos töitä päällekkäin, aina maksullinen MLL.

kun meillä oli vaan yksi lapsi niin mies töis 7.30-15.30 ja mä menin 16-21 tai 22 eli mulla oli aika lyhyitä päiviä. ja sitten mies oli vain arkisin ja mä olin viikonloput eli arkena jäi 2-4 "yhteistä" iltaa :)

Yhteistyössä