Te ketkä käytätte Avonin tuotteita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testi mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkea, itelläni ei oo mitää kokemuksia puutereista tai meikkivoiteista saati muotoilutuotteista mut kaikista muista on, ja hyviä o, meikeistä ei oo tullu mitään vaikka oonki herkkäsilmäinen, parfyymit on mietoja suurinosa eikä voimakkaita, suihkugeelit ja kylpyvaahdot on ylivoimaisia, sekä NAturals sarja, ja voiteet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Kaikkea, itelläni ei oo mitää kokemuksia puutereista tai meikkivoiteista saati muotoilutuotteista mut kaikista muista on, ja hyviä o, meikeistä ei oo tullu mitään vaikka oonki herkkäsilmäinen, parfyymit on mietoja suurinosa eikä voimakkaita, suihkugeelit ja kylpyvaahdot on ylivoimaisia, sekä NAturals sarja, ja voiteet :D

Etkö käytä ollenkaan meikkivoidetta tai puuteria?

Alkuperäinen kirjoittaja testi mielessä:
Mitä sieltä kannattaisi tilata, kun mulla on nyt uusin kuvasto edessä ja siellä näyytäis olevan kaikkea kivaa. Kertokaa mitkä on hyviä tuotteita?

Avonin tuotteet on tosi surkeita! Mä olen kokeillut useita meikkivoiteita, luomivärejä, ripsivärejä,kasvojen hoito tuotteita.. surkeita kaikki!!

Alkuperäinen kirjoittaja testi mielessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Etkö käytä ollenkaan meikkivoidetta tai puuteria?

En, ainoa mitä joskus on tullu laitettua on hoitava kiinteä puuteri, mut sitäki tosi harvoin..

Mulla on sieltä värillistä huulirasvaa, joka on niitten kesäajan kausituote. Erittäin hyvä, väri pysyy huulilla paremmin kuin huulipunissa. Koska tuotetta saa vain kesällä, tilaan aina monta kerralla eikä hintakaan paha, vain 1.70 ?/kpl. Myös "sokerinen" kuorintavoide hyvä, niin ja dödö, joku Blanco -niminen, valkoinen puteli siinä.

Dödöstä en tykkää, ei pidä mun hikoilumäärillä, mutta muuten käytän kaikkea, muuta mulla ei olekaan kuin Avoneita! Todella hyviä, eikä hinta päätä huimaa :)

- Vanilja-soijamaito suihkugeelistä
- Unikko-mantelimaito shampoosta käsitellyille hiuksille
- hiuksiin jätettävästä hoitosuihkeesta

nyt jo mietin seuraavaa tilausta.

Käsi- ja jalkavoiteista olen ainakin kuullut kehuja, mutten ole itse vielä tilannut.

Yhteistyössä