Te ketkä olette eronneet raskauden aikana, onko mies silti tullut mukaan ultriin ja synnytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä siis tilanne, että ero on totisinta totta, tosin asutaan nyt vielä jokunen kuukausi varmaan saman katon alla, mutta ei enää parin. No rakenneultra on kesäkuun lopulla ja sinne mies on tällä tietoa tulossa mukaan, kysyi vielä eilen että koska se on, np-ultrassa ei ollut, kun oli töissä, mutta sanoin, että tuohon toiseen saa luvan tulla ja kait se sinne ihan mielellään tulee.

Sitten mulla on vielä synnytystapa-arvio ja mietin, että pitäisikö se pyytää sitten sinnekin vai pitääkö mun hankkia joku muu kyyti. Synnytykseen sen haluaisin mukaan, koska jos päädyn taas sektioon kuten edellisellä kerralla, niin mies olisi sitten sen vauvan kaa kunnes itse herään ja näkisi lapsensa heti.
Meillä ei ole mikään kauhean riitainen ero, vaikka ollaan tässä riideltykin, mutta ilmeisesti aika hyvissä väleissä tullaan olemaan.

Enkä edes olisi halunnut sitä sinne. Olin umpityhmä ja lapsellinen, kun edes menin exän kanssa ja tein sen kanssa lapsen. Erokin johtui siitä, kun tämä valopää jäi kiinni pettämisestä kun olin viimeisilläni raskaana :(

Alkuperäinen kirjoittaja utelias vain:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ei ollut synnytyksessä, ultrissa oli kyllä ja ajantasalla muutenkin.

miten pitää yhteyttä lapseensa? onko jo uusi puoliso hällä, kun ei tullut synnytykseen? kuka oli tukenasi?

Ei kun oli isompien lasten kanssa sillä välin. Sisko oli mulla mukana ja ex-mies tuli sitten isoveljien kanssa seuraavana aamuna katsomaan. Näkee lapsiaan nykyään lähes päivittäin.. Hyvissä väleissä ollaan, vaikka ei enää ollakaan pariskunta.

Jotenkin myös raskausaikana (odotin yksin alusta asti) alkoi tuntua omituiselta se, että ex tulisi katselemaan sitä synnytystapahtumaa. Liian intiimiä siinä vaiheessa.

Yhteistyössä