Te kolmekymppiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh. Vaikuttaako ikä tässä jotenkin :D :D Käytän kuorintavoidetta ja naamioita välillä, kun ehdin ja muistan, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, joskus jotain tehotippoja tms. Liikuntaa arkiliikunnan lisäksi parisen kertaa viikossa. Ruokavalio on monipuolinen ja herkuttelupäiviä lukuunottamatta aika tervellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh. Vaikuttaako ikä tässä jotenkin :D :D Käytän kuorintavoidetta ja naamioita välillä, kun ehdin ja muistan, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, joskus jotain tehotippoja tms. Liikuntaa arkiliikunnan lisäksi parisen kertaa viikossa. Ruokavalio on monipuolinen ja herkuttelupäiviä lukuunottamatta aika tervellinen.

juu ite olen kolmekymppinen ja siksi kiinnosti, miten mahtaa muut tehdä :)

olen alkanut rasvaamaan ihoa säännöllisesti suihkun jälkeen mitä en koskaan ennen tehnyt. samoin kun käyn lenkillä tai jumpassa niin venyttelen AINA illalla. helpottaa olemista =)

Kävelyä tulee päivässä joku 4-7 km. En tupakoi, nukun tarpeeksi ja juon kofeiinittomia/alkoholittomia nesteitä riittävän määrän päivässä. Syön monipuolista ruokaa.

Hoidan ihoa paremmin ja huolellisemmin kuin ennen, koska olen huomannut että iho reagoi nykyään helpommin kaikkeen. Käyn kosmetologilla ehkä 2kk välein. Nyt olen raskaana (2kk laskettuun aikaan) ja liikuntaharrastukseni jää lähinnä sauvakävelyyn ja kotona jumppailuun. Juoksin ja kävin salilla noin raskauden puoleen väliin asti. Normaalitilassa harrastan hikiliikuntaa 2-3 krt viikossa. Mitä ruokapuoleen tulee, PYRIN syömään terveellisesti, se toki tässä tilassa joskus unohtuu. Vitamiinilisiä olen syönyt jo vuosikaudet. Ja silloin tällöin rautakuuri, koska hb tuppaa olemaan alhaalla ilman raskauttakin.

Noh.

- Syön terveellisesti ihan perusjuttuja. En ole millään dieetillä.
- Juon aika paljon vettä.
- Liikuntaa 1-2 krt viikossa + arkiliikunta
- Pesen kasvot apteekin sebamed-saippualla (:o kyllä, saippualla).
- Käytössä L'orealin tummuutta vähentävä silmänympärysvoide, nivean q10 päivävoide ja yövoide.

Ja hyvin toimii, mulla on nätti iho.

Merkkaan tähän omia juttujani

* Käyn aina silloin tällöin kasvohoidossa
* syön hieman ravintolisiä
*säännöllinen tarkastus hammaslääkärissä
* kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa
* Lenkillä pitää käydä
*yritän muistaa hoitaa ihoani päivittäin
* sitten käyn noin kerran kuukaudessa hieronnassa
*Nukkua tarpeeksi
* Juoda vettä tarpeeksi

Yksi kamala pahe on kuitenkin.. Kahvin juonti :( Tulee juotua aivan liikaa.

Varo vaan, kolmikymppisenä alkaa salakavalasti kerääntymään painoa ympärille. Tulee hiljaa, kilo/vuosi, niin sitä ei heti huomaa. Näin kävi meillä kolmella kaveruksella. Aina oltiin tosi hoikkia, mut sit sitä vaan tuli ja me täytettiin 30 kolmen vuoden välein, ettei voi syyttää että oltais kaikki lopetettu joku liikunta samaan aikaan.

Kavelen 4-7 kertaa viikossa 50 min, syon terveellisesti, juon paljon vetta, valtan kofeiinia ja alkoholia, en polta, otan vitamiineja ja kalaoljya. Kaytan kosteusvoidetta jossa aurinkosuojana 15 joka paiva. En kay kosmetologilla, koska asun ulkomailla ja taalla niiden standardit eivat ole kovin haapposia... Koetan kayttaa luontaistuotekaupan suihkugeeleja ja shampoita valttaakseni turhia kemikaaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varo vaan, kolmikymppisenä alkaa salakavalasti kerääntymään painoa ympärille. Tulee hiljaa, kilo/vuosi, niin sitä ei heti huomaa. Näin kävi meillä kolmella kaveruksella. Aina oltiin tosi hoikkia, mut sit sitä vaan tuli ja me täytettiin 30 kolmen vuoden välein, ettei voi syyttää että oltais kaikki lopetettu joku liikunta samaan aikaan.

jep..tiedän aineenvaihdunta muuttuu. Olen kuitenkin ollut samoissa mitoissa lukioiästäni saakka eli ei ole tullut panoa lisää ollenkaan. Tosin saan olla tarkkana, että en niin paljon ahnehdi makeaa kuin nuorempana

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kavelen 4-7 kertaa viikossa 50 min, syon terveellisesti, juon paljon vetta, valtan kofeiinia ja alkoholia, en polta, otan vitamiineja ja kalaoljya. Kaytan kosteusvoidetta jossa aurinkosuojana 15 joka paiva. En kay kosmetologilla, koska asun ulkomailla ja taalla niiden standardit eivat ole kovin haapposia... Koetan kayttaa luontaistuotekaupan suihkugeeleja ja shampoita valttaakseni turhia kemikaaleja.

Minunkin pitäisi katsoa päivävoide jossa olisi suojakerroin parempi. Ei ole mikään turha juttu. Auringon säteily vaurioittaa ihoa.
Sitten syön myös kalaöljyä. On ollut minulle hyväksi.

Yhteistyössä