T
tintti
Vieras
Miten hoidatte itseänne? Siis kuinka hoidatte ihoanne,kuinka paljon harrastatte liikuntaa, oletteko tarkkoja ruokavaliossa jne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh. Vaikuttaako ikä tässä jotenkin![]()
Käytän kuorintavoidetta ja naamioita välillä, kun ehdin ja muistan, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, joskus jotain tehotippoja tms. Liikuntaa arkiliikunnan lisäksi parisen kertaa viikossa. Ruokavalio on monipuolinen ja herkuttelupäiviä lukuunottamatta aika tervellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:syön tupakkia ja poltan kaljaa ja joskus käyn jopa suihkussa.
hyvin toimii,mulla on sileä iho niinku vauvalla!
Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:syön tupakkia ja poltan kaljaa ja joskus käyn jopa suihkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:syön tupakkia ja poltan kaljaa ja joskus käyn jopa suihkussa.
peesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varo vaan, kolmikymppisenä alkaa salakavalasti kerääntymään painoa ympärille. Tulee hiljaa, kilo/vuosi, niin sitä ei heti huomaa. Näin kävi meillä kolmella kaveruksella. Aina oltiin tosi hoikkia, mut sit sitä vaan tuli ja me täytettiin 30 kolmen vuoden välein, ettei voi syyttää että oltais kaikki lopetettu joku liikunta samaan aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kavelen 4-7 kertaa viikossa 50 min, syon terveellisesti, juon paljon vetta, valtan kofeiinia ja alkoholia, en polta, otan vitamiineja ja kalaoljya. Kaytan kosteusvoidetta jossa aurinkosuojana 15 joka paiva. En kay kosmetologilla, koska asun ulkomailla ja taalla niiden standardit eivat ole kovin haapposia... Koetan kayttaa luontaistuotekaupan suihkugeeleja ja shampoita valttaakseni turhia kemikaaleja.