S
suivaantunut
Vieras
Asumme rivarissa ja grillasimme perheen ja vieraiden kesken pihallamme
viikonloppuna.
Naapurissa asuva perhe oli myös samaan aikaan pihalla(niin kun useimmiten).
Heidän arviolta 3.v. lapsi roikkui välissämme olevan aidan päällä ja repi meidän puolelle olevia pensaita.
Lisäksi huuteli koko ajan jotain ja rääkyi emme noteeranneet mitenkään tätä.
Ainoa mihin sanoin,ettei repisi juuri istutettuja pensaita.
Vanhemmat eivät puuttuneet millään tavalla lapsensa käytökseen.
Naapurin emäntä on osoittautunut muutenkin turhan uteliaaksi mm.tulee pihalle heti kun näkee meidän/minun olevan siellä.
Jos leikkii lastensa kanssa ulkona niin missään muualla ei voi seistä kun meidän pihan edessä ja vahdata suoraan ikkunoista sisään.
Olemmekin nyt urakalla laittaneet pihaa mm. istuttaneet että siinä olisi mukava kesällä olla.
Lisäksi kun meille riittää,että olemme mieheni kanssa naimisissa keskenään niin
nostimme itse aitaa aitaelementeillä,jotta saamme olla rauhassa.
Miehelläni meinasi palaa käpy viikonloppuna tuohon tilanteeseen,yritin toistaiseksi hyssytellä ettei menisi riitelyksi naapurin kanssa..
Muissakin asioissa ovat aika ajattelemattomia muita kohtaan..
viikonloppuna.
Naapurissa asuva perhe oli myös samaan aikaan pihalla(niin kun useimmiten).
Heidän arviolta 3.v. lapsi roikkui välissämme olevan aidan päällä ja repi meidän puolelle olevia pensaita.
Lisäksi huuteli koko ajan jotain ja rääkyi emme noteeranneet mitenkään tätä.
Ainoa mihin sanoin,ettei repisi juuri istutettuja pensaita.
Vanhemmat eivät puuttuneet millään tavalla lapsensa käytökseen.
Naapurin emäntä on osoittautunut muutenkin turhan uteliaaksi mm.tulee pihalle heti kun näkee meidän/minun olevan siellä.
Jos leikkii lastensa kanssa ulkona niin missään muualla ei voi seistä kun meidän pihan edessä ja vahdata suoraan ikkunoista sisään.
Olemmekin nyt urakalla laittaneet pihaa mm. istuttaneet että siinä olisi mukava kesällä olla.
Lisäksi kun meille riittää,että olemme mieheni kanssa naimisissa keskenään niin
nostimme itse aitaa aitaelementeillä,jotta saamme olla rauhassa.
Miehelläni meinasi palaa käpy viikonloppuna tuohon tilanteeseen,yritin toistaiseksi hyssytellä ettei menisi riitelyksi naapurin kanssa..
Muissakin asioissa ovat aika ajattelemattomia muita kohtaan..