A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä on yhteinen tili johon tulee kaikki rahat, kaikki laskut maksetaan sieltä eikä rahoja erotella että kumman ne on vaikka mies tienaakin ja minä kotihoidon tuella. Kaikki rahat on yhteisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meilläkin on yhteinen tili ja kun laskut maksetaan en saa koskaan vaatteisiin tai mihinkään harrastukseen suosiolla rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meilläkin on yhteinen tili ja kun laskut maksetaan en saa koskaan vaatteisiin tai mihinkään harrastukseen suosiolla rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Meillä on erilliset tilit, mutta rahaa en ala pyytämään. Käytän miehen pankkitunnuksia ja siirrän itselleni rahaa jos jotain haluan ostaa. Mielestäni ei se ei ole tasa-arvoa, jos toinen joutuu pyytämään rahaa perusjuttuihin, kuten vaatteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Meillä on erilliset tilit, mutta rahaa en ala pyytämään. Käytän miehen pankkitunnuksia ja siirrän itselleni rahaa jos jotain haluan ostaa. Mielestäni ei se ei ole tasa-arvoa, jos toinen joutuu pyytämään rahaa perusjuttuihin, kuten vaatteisiin.
Teillä naisilla on taipumus ostaa turhiakin vaatteita ja ihan vain mieliteko-ostoksia, vaikkei tarvetta vaatteille olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Meillä on erilliset tilit, mutta rahaa en ala pyytämään. Käytän miehen pankkitunnuksia ja siirrän itselleni rahaa jos jotain haluan ostaa. Mielestäni ei se ei ole tasa-arvoa, jos toinen joutuu pyytämään rahaa perusjuttuihin, kuten vaatteisiin.
Teillä naisilla on taipumus ostaa turhiakin vaatteita ja ihan vain mieliteko-ostoksia, vaikkei tarvetta vaatteille olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Meillä on erilliset tilit, mutta rahaa en ala pyytämään. Käytän miehen pankkitunnuksia ja siirrän itselleni rahaa jos jotain haluan ostaa. Mielestäni ei se ei ole tasa-arvoa, jos toinen joutuu pyytämään rahaa perusjuttuihin, kuten vaatteisiin.
Kuka sen tarpeen määrittelee? Miehen mielestä se voi olla sitten kun edelliset ovat puhkikuluneet, minun mielestäni vaatteiden pitää olla ajanmukaiset (ei muotivaatteita kuitenkaan) ja siistit. Mieheni ei ole minun vartijani, ei hän päätä koska minä tarvitsen uusia vaatteita. Luottamuksen pitää pelata niin että luottaa toisen käyttävän rahaa kohtuudella.