Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, mä tosiaan enempi sitten tykkään niist' teineille tehdyistä...ne on niin ihania, kun niissä on niin kuumat päähenkilöt. Samaa ei tosiaan voi sanoa tästä sarjasta![]()
Se mikä mua vampyyreissä "viehättää" on se mynstisyys ja tietty hyvä-paha asetelma ja taistelu siitä naisesta...eikä ainakaan toistaiseksi tässä mistään naisesta olla juuri taisteltu.
Se Flashforward oli kyllä ihan katsottava, harmi tosiaan kun se kursittiin kasaan niin äkkiä ja lopetettiin. Tykkäsitkö 4400-sarjasta?
En oikein seurannut, näin muutaman kohtauksen siellä täällä....
Se on just niin hyvä sen takia, että poikkaa massasta ja teinipintaliidosta![]()
Sookiesta tullaan kyllä taistelemaanJa kuumista ´miehistä puheenollen...
![]()
Uuh![]()
True Blood on ihan loistava!! Ja paranee vaan kun sarja etenee, ja ne seksikohtauksetkin on mun mielestä vähentyny. Kirjoihinhan se alunperin perustuu, mut on jo mun tietoon lähteny eriteille kirjoista.
Vampyyripäiväkirjoja en oo jaksanu katsoa ekaa jaksoa pidemmälle ja Twilight on niiiiiiin paljon parempi kirjana.
No ei kyllä iske sitten niin alkuunkaan ainakaan tuo kuva.
Missä jaksossa joku Erkki ilmestyy kuvioihin mukaan?
Eikös Eric ole ollut mukana melkein alusta asti. Oli alussa pitkät hiukset. Harvinaisen nam, ruotsalaiseksi.
No tää on jo vähän parempi. Joskin tuo ukko taitaa olla ennemmin mun isän, kuin mun ikäluokkaa. Mä haluan semmosia nuoria uroita kattella![]()
Tuossa on ollut 4 eri vampyyria. Bill, sekä sittewn joku kolmen kopla, jossa tumma nainen, kalju mies ja joku ruma tumma ukko.
Tuonnäköinen mies, ihan sama minkä ikäinen onUuuh
Tuossa on ollut 4 eri vampyyria. Bill, sekä sittewn joku kolmen kopla, jossa tumma nainen, kalju mies ja joku ruma tumma ukko.
Ei oo tuommosta ruottalaista Erkkiä näkyny. Mutta kyllä se mulle kelpaa lyhyellä tukalla. Joten pitänee katsoa vielä muutama jakso etiäppäin![]()
Eric pitää Fangtasiaa ja sen kyl erottaa kun tulee. Eric on kyl aika hot.Parempi kun Bill....
No ei kyllä iske sitten niin alkuunkaan ainakaan tuo kuva.
Missä jaksossa joku Erkki ilmestyy kuvioihin mukaan?
Pitäisiköhän minun myös katsoa tuota sarjaa? Nyt ei olekaan mitään varastossa, ei kun onpa joku missä on Six Feet Under-sarjan Nate, nimi unohtui. Mutta ykköskausi odottaa katsomista.