L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Hienoa, että jotkut pystyvät tuohon, mutta minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
voiko luovuttaa munasoluja jos on kierukka?
mietin vaan, et kun mulla on ja en tod halua lisää lapsia niin jos joudun ottamaan sen kierukan pois ja sitten pamahdankin itse paksuks niin kuka hyötyy? tai siis eikö silloin oo tilit tasan?![]()
Hienoa, että jotkut pystyvät tuohon, mutta minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Voi luovuttaa, vaikka olisikin kierukka.
sit voisin harkita. ei mun munasolut oo multa pois, tai siis nehän on vaan soluja![]()
Eihän sen sitten väliä jos joku gigolokin paneskelee kaiken raskaaksi mikä vastaan tulee, nehän on "vaan soluja".
Jaellaan kaikki vähän soluja, ollaan in.
Heitellään tonne vähän spermaa ja tonne muutamat munat.. maailmasta tulee parempi paikka.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on ikuista;24714892:Tätä asiaa ei ole tarkoitettukkaan kaikkien ymmärrettäväksi. Useasti ne kenen äo on matalampi ei pysty tajuaamaa tällaisia asioita,mutta onneksi on vielä olemassa normi äo:n omaavia,ketkä ymmärtää ja pystyy tuntemaan empatiaa ja auttamisen halua.
Hiirenpaskan kokoisilla aivoilla ei ymmärrettävästi voi näin suuria asioita pohtia, huomaan sen joidenkin vastauksista