Itse olen ihan fanaattinen teen juoja ja juon teeta 2-3 kuppia paivassa. Nyt huomasin, etta kahvin juonnille on suositukset olemassa, koskevatko ne teetakin? Loppuraskaus siis menossa, eli viimeisilla viikoilla mennaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:2-3 on mun mielestä aika vähän... itse juon saman verran ja myöskin raskaana. Muistelisin kuitenkin, että yrttiteetä ei suositeltais. Itse juon mustaa ja vihreää. Ainiin jos hb alhaalla silloin ei suositella teetä, se hidastaa raudan imeytymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama jatkaa:Alkuperäinen kirjoittaja moi:2-3 on mun mielestä aika vähän... itse juon saman verran ja myöskin raskaana. Muistelisin kuitenkin, että yrttiteetä ei suositeltais. Itse juon mustaa ja vihreää. Ainiin jos hb alhaalla silloin ei suositella teetä, se hidastaa raudan imeytymistä.
Mullakkin on viimeiset viikotMillon sulla laskettuaika? Minulla 7.11
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lipitys:2-3 kuppia on varsin vähän, juo ihan rauhassa =) Itse olen joka raskaudessa juonut varmaan enemmänkin. Mut yrttiteetä tosiaan ei ja ihan kuin ei vihreätäkään, vai mistä oon tän saanut päähäni? Tavan musta ja rooobois.
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Alkuperäinen kirjoittaja lipitys:2-3 kuppia on varsin vähän, juo ihan rauhassa =) Itse olen joka raskaudessa juonut varmaan enemmänkin. Mut yrttiteetä tosiaan ei ja ihan kuin ei vihreätäkään, vai mistä oon tän saanut päähäni? Tavan musta ja rooobois.
Eiko vihreaakaan saa? Musta sita ei nimenomaan laskettu yrttiteeksi. No onneksi sita en yleensa juokaan. joskus harvoin vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mulla on outo kokemus teen juonnista raskausaikana. Mulla oli raskausdiabetes ja mun piti pitää kirjaa kaikesta mitä syön ja aterioiden jälkeen mitata verensokeri. Join yhtenä aamiailla myös teetä ja mun sokeriarvot pomppasi yli 10:en. Ihmettelin korkeaa arvoa, koska olin sokeriarvot saanut pidettyä hienosti kurissa. Söin seuraava päivänä ihan samanlaisen aamiaisen, mutta vaihdoin teen maitoon ja kas, ylitystä sokeriarvoihin ei tullut. TYksissä eivät osanneet selittää, miksi tee nosti mulla sokeriarvon niin korkeaksi. Kokemukseni perusteella en enää juo teetä raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Juu mustaa teetä ja rooibusta saa juoda vaikka kakas litraa päivässä, mutta ei yrttiteetä ja vihreää.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mulla on outo kokemus teen juonnista raskausaikana. Mulla oli raskausdiabetes ja mun piti pitää kirjaa kaikesta mitä syön ja aterioiden jälkeen mitata verensokeri. Join yhtenä aamiailla myös teetä ja mun sokeriarvot pomppasi yli 10:en. Ihmettelin korkeaa arvoa, koska olin sokeriarvot saanut pidettyä hienosti kurissa. Söin seuraava päivänä ihan samanlaisen aamiaisen, mutta vaihdoin teen maitoon ja kas, ylitystä sokeriarvoihin ei tullut. TYksissä eivät osanneet selittää, miksi tee nosti mulla sokeriarvon niin korkeaksi. Kokemukseni perusteella en enää juo teetä raskausaikana.
oliko sulla teessä hunajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mulla on outo kokemus teen juonnista raskausaikana. Mulla oli raskausdiabetes ja mun piti pitää kirjaa kaikesta mitä syön ja aterioiden jälkeen mitata verensokeri. Join yhtenä aamiailla myös teetä ja mun sokeriarvot pomppasi yli 10:en. Ihmettelin korkeaa arvoa, koska olin sokeriarvot saanut pidettyä hienosti kurissa. Söin seuraava päivänä ihan samanlaisen aamiaisen, mutta vaihdoin teen maitoon ja kas, ylitystä sokeriarvoihin ei tullut. TYksissä eivät osanneet selittää, miksi tee nosti mulla sokeriarvon niin korkeaksi. Kokemukseni perusteella en enää juo teetä raskausaikana.