K
Kotipalvelu yrittäjä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja älä aliarvioi:Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Miksi ihmiset eivät saa korjata virheitään? Oliko heille varattu aika riittävä, olivatko ohjeet oikeasti riittävät? Ihmisten odotustasot voivat olla erilaiset ja siivoojakin on vain ihminen,
No, koska olin jo kerennyt itse parsimaan hedän jälkensä. Tulivat meille klo 12.30 ja niiden pomo sanoi, että kaksi tuntia olivat meillä olleet. Itse sanoivat, että ei heillä ole kiirettä, kun meidän talo on heidän päivän viimeinen paikka.
Ohjeet olivat: Mattojen imurointi ja tamppaus.
Pölyjen pyyhintä (myös kaappien päältä, kaapinovet ja väliovet)
Lattioiden imurointi ja pyyhkiminen.
Sohvien ja tyynytjen, sekä kangaspäälystetuolien imurointi
Ei vessojen pesua, paitsi lattioiden pyyhintä (olin jo pessyt vessat muuten)
Ei vuoteita
Ei saunaa ja pesuhuonetta
Millaiset ohjeet olisi pitänyt olla, että olisi mennyt jakeluun: Ai, että: pyyhkikää lattialistatkin. Tai: imuroikaa ja pyyhkikää myös pinnasängyn alta. Tai: keittiön lattiaan ei sitten saa jäädä tahroja. Niitä jäi muuten vessankin lattiaan.
Ehkä sitten olen pilkunnussija ja inhottava nipottaja. Olen silti maksava asiakas. Ja tuo kahdessa tunnissa sipaisu kertoo kyllä jotain huolellisuudesta. Taisi olla rouvilla vain kiire päästä töistä kerrankin ajoissa.
Aika pieni huusholli täytyy olla jos kahteen tuntiin siivoavat. Itselläni kaksio ja kauemmin menee jos ihan kaikki siivoan kerralla. MUtta meillä onkin aina siistiä kun joka päivä siivoan. Monestihan siivoojat puistelevat vuodevaatteetkin ja vaihtavat lakanat. liian lyhyt aika sulla ollut.
Ei ole jos on ollut kaksi asialla. Eli yhteensä neljä tuntia laskutettavaa. Minä tekisin yksin tuohon neljään tuntiin.